کد مطلب: 

203992

ارائه‌ی ساختار جدید شرکت ارتباطات زیرساخت به سازمان امور استخدامی

ساختار جدید شرکت ارتباطات زیرساخت، پس از تایید در مجمع عمومی این شرکت، از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارایه شد.
ارائه‌ی ساختار جدید شرکت ارتباطات زیرساخت به سازمان امور استخدامی

به گزارش سیتنا، دکتر ستار هاشمی، مدیرکل تحول اداری شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: این ساختار با توجه به اسناد بالا دستی مانند سیاست های کلی نظام اداری ابلاغیه مقام معظم رهبری ، برنامه اصلاح نظام اداری، الزامات برنامه مدیریت خدمات کشوری و ماده 28 قانون ششم توسعه مبنی بر کاهش حجم و اندازه ساختار اداری تاپایان شهریور تدوین و پیشنهاد شد.

دکتر هاشمی با اشاره به در نظر گرفتن تغییرات فناوری، نیازمندی های حوزه مخابرات و ارتباطات، باز مهندسی الگوی کسب و کار شرکت و استفاده از مدل های مرجع در ساختار جدید، افزود: نیازهای  مشتریان، تجربیات همکاران، مطالعات تطبیقی کشورهای پیشرو در حوزه ارتباطات، به صورت ویژه برای تدوین این ساختار مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طراحی ساختار باید بر اساس سرویس، خدمت و فرایند محور باشد تا تعارضات داخلی در وظایف و ماموریت ها به حداقل برسد. 

مدیرکل تحول اداری شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص ضرورت تجدید نظر در ساختار شرکت، گفت: با ورود به عرصه رقابت، باید خدمات را به صورت نیاز محور ارایه کرد نه عرضه محور تا بخش های فنی بتوانند بر اساس تقاضاها، سرویس های مورد نظر را ارایه کنند، برای ارایه محصول رقابتی بایستی در خواست را به یک معاونت فنی ارایه دهیم تا با توجه به تقاضا سرویس مورد نظر را واگذار کند.

وی تصریح کرد: در طراحی ساختار جدید، ماموریت، وظایف و راهبردها ی شرکت ارتباطات زیرساخت احصا و مدل های مرجع و تجارب موفق حوزه ارتباطات استخراج شد تا امکان پیاده سازی فناوری های نوین توانمندساز در سازمان فراهم شود.

دکتر هاشمی گفت: ما سازمان را به عنوان یک موجود زنده و پویا در نظر می گیریم که در طول زمان نیاز به رشد و تغییر دارد از همین رو  ساختار سازمانی نیز با توجه به تغییر فناوری نیاز مند تغییراتی است  تا چابک تر شده و به نیاز های نو ظهور پاسخ دهد.

مدیرکل تحول اداری شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان افزود: در این مرحله تصویب ساختار کلان که   شامل سطوح مدیرعامل، معاونین و سطح سوم سازمانی شامل دفتر و اداره کل می شود در دستور کار شرکت قرار گرفت و پس از آن، وارد مرحله ساختار تفصیلی خواهیم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-11 14:36

افزودن دیدگاه جدید