کد مطلب: 

203980
با همکاری دو سویه‌ی رایتل و همراه اول، ایجاد شده است؛

پوشش سراسری 3G و 4G رایتل در سطح کشور

چندی پیش، مدیرعامل رایتل از پوشش سراسری 3G و 4G این اپراتور در سطح کشور خبر داد.
پوشش سراسری 3G و 4G رایتل در سطح کشور

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیر عامل رایتل، در مراسم افتتاح پروژه های این اپراتور در تیرماه 96 از پوشش سراسری 3G و 4G این اپراتور در سطح کشور خبر داد.

صدری، ضمن اعلام همکاری رایتل و همراه اول برای گسترش شبکه‌ی تحت پوشش، توضیح داد:
ضمن تفاهم با همراه اول، در 1200 شهر سرویس 3G و 750 شهر سرویس LTE رایتل راه اندازی شده و شعار «از خزر تا خلیج فارس با 3G» رایتل، به «از خزر تا خلیج فارس با LTE» تغییر پیدا کرد.

قابل ذکر است؛ با ایجاد این همکاری دو سویه، رایتل توانست پوشش خود را سراسری کند و همراه اول نیز فرکانس لازم برای امور توسعه‌ای خود را به دست آورده و سرعت بهتری را در اینترنت نسل چهارم به مشترکین خود ارایه می‌دهد.

مدیرعامل همراه اول نیز تاکید دارد: این اقدامات با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی ارزی و کاهش هزینه‌های هر دو اپراتور صورت گرفته و باعث شده است که هر دو اپراتور به نتایج مطلوب و سودمندی در بازار کاری خود برسند که در نهایت به رضایت مشترکین این سرویس‌ها ختم شده است.

در همین راستا کانال تلگرام رایتل هم با انتشار تصویری از پوشش سراسری این اپراتور در سطح کشور، نوشت: اتفاقی متفاوت؛ پوشش سراسری 3G و 4G رایتل؛ در همه جای ایران؛ تجربه متفاوت استفاده از خدمات ارتباطی.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-11 11:32

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
طرح بسیار خوبی هست اما یک سوال برای من پیش اومد! آیا رایتل با این طرح دیگه خودش قرار نیست دکل و سایت بزنه؟ یا فقط به همراه اول تکیه کرده؟ راستی سیتنا قیمت بسته های جدید رایتل اطلاع رسانی کن خیلی عالی و ارزون شده خصوصا مال ما دائمی ها
ارسال شده توسط آرمین در 19 مهر 96 - 11:42

افزودن دیدگاه جدید