کد مطلب: 

203978

ضرورت توجه به موضوع امنیت در حوزه فضای مجازی

همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از یگان ویژه نیروی انتظامی تقدیر کرد.
ضرورت توجه به موضوع امنیت در حوزه فضای مجازی

به گزارش سیتنا، همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، مهندس مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از یگان ویژه نیروی انتظامی در این وزارتخانه، تقدیرکرد.

وی با بیان اینکه حامل پیام تشکر مهندس آذری جهرمی از زحمات همکاران نیروی انتظامی در وزارت ارتباطات، هستم، افزود: جوامعی می توانند در جهت توسعه و پیشرفت های پایدار حرکت کنند که همواره  عنصر امنیت را  به همراه داشته باشند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: اگر ریل پیشرفت های صنعتی، مهندسی،‌ اقتصادی و ارتباطی با امنیت همراه نباشد، قطعاً این قطار متوقف می شود.

راسخ به امنیت فردی، اجتماعی، خانوادگی، منطقه ای، بین المللی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: لازم است با توجه به نقش تاثیرگذار امنیت، هر موضوع جدیدی که درحوزهICT وارد می شود، امنیت آن نیز مد نظر قرار گیرد.

معاون وزیر ارتباطات به پیشرفت های عرصه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اگر چه این پیشرفت ها برکات زیادی را به همراه داشته است، اما امنیت فضای مجازی، نقش پلیس و نیروی انتظامی، برای جلوگیری از خطرات احتمالی بسیار حائز اهمیت است، بنابراین با پیشرفت های تکنولوژی های ارتباطی، حیطه ای برای گسترش امنیت به وظایف نیروی انتظامی اضافه شده است.

راسخ رضایتمندی و آرامش مردم را حاصل دلاوری ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های زحمتکشان نیروی انتظامی دانست و افزود: اقتدار کشور در گروی اقتدار نیروهای انتظامی است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه در تعالیم دینی نیز به عنصر امنیت توجه ویژه ای شده است، افزود: از حوزه یگان ویژه نیروی انتظامی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل برقراری امنیت در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سراسر کشور، تشکر می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءلله روز به روز شاهد پیشرفت این عزیزان باشیم و هر کدام با انجام وظایف خود اثرات خوبی را از خود به یادگار گذاشته و در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام برداریم.

در ابتدای مراسم نیز سرهنگ محمد سوری فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با ارائه گزارشی از فعالیت های یگان ویژه نیروی انتظامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 42 پرسنل و 6 مأمور وظیفه در اماکن طبقه بندی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای وابسته، در تهران و شهرستان ها، مسئول برقراری نظم، امنیت و آرامش هستند و بحمدالله تا به حال خدشه ای به امنیت این مجموعه وارد نشده و در راستای اهداف پیشرو و حفاظت از مکان ها و تأسیسات این مجموعه، گام برداشته شده است.

وی بر نقش حمایتی مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در انجام به موقع وظایف محوله تأکید کرد و افزود: با یاری خدا و با برخورداری از تجهیزات امنیتی مناسب، در جهت جلوگیری از هرگونه رخنه معاندان نظام به مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گام برمی داریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-11 11:13

افزودن دیدگاه جدید