کد مطلب: 

203958

همراه با مشتری، همگام با فناوری در نمایشگاه ایران تلکام 2017

شرکت مخابرات ایران با شعار "همراه با مشتری، همگام با فناوری" و با رویکرد مشتری مداری، سرویس محوری و توجه به فناوری های نوین مخابراتی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام حضور می یابد.
همراه با مشتری، همگام با فناوری در نمایشگاه ایران تلکام 2017

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام افزود: گروه مخابرات ایران امسال با شعار "همراه با مشتری، همگام با فناوری" و با حضور شرکت های مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران، خدمات اول مخابرات، اول مارکت، گروه کارخانجات شهید قندی، نوران، فراز فنون، بهینه پردازش، ژرف نگر، ارگ جدید، مبین وان، کاراشاپ، آریانا گستر اسپادانا و تعدادی از شرکت های همکار در سالن 6 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آخرین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تلکام به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور در فضایی به وسعت ۳۲هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از چند دوره تجربه موفق شرکت های زیرمجموعه گروه مخابرات در همراهی با یکدیگر، این بار نیز شرکت مخابرات ایران با شعار "همراه با مشتری، همگام با فناوری" به همراه جمعی از شرکت هایی که تجربه سال ها حضور در صنعت مخابرات و فناوری های ارتباطی را به یادگار دارند، در نمایشگاه تلکام 2017 حضور می یابد.

رئیس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام اضافه کرد: گروه مخابرات ایران، تنها گروه مخابراتی در کشور است که می تواند به همه نیازهای مشتریان خود در هر جا و در هر زمان پاسخ دهد.

بیدخام افزود: شرکتهای خارجی یا نمایندگان آنان از ۱۵ کشور اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان در این نمایشگاه مشارکت دارند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۷ با حضور ۲۲۵ شرکت داخلی و ۹۳ شرکت خارجی برگزار می شود، تصریح کرد: حضور شرکت‌های معتبر خارجی در این نمایشگاه، با هدف انتقال دانش فنی و فناوری روز جهان به کشور و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی ایران صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ هجدهمین نمایشگاه ایران تله کام از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقه‌مندان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویسهای مخابراتی و ارتباطات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-10 13:05

افزودن دیدگاه جدید