کد مطلب: 

203951

تذکر وزیر ارتباطات به سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: "مردم به کسب وکارهای نوپا اعتماد دارند و با اطمینان از خدمات آنها استفاده می کنند، لذا حفاظت از این سرمایه اعتمادعمومی و لحاظ کردن روال های قانونی برای به خدمت گرفتن افراد مناسب و ایجاد فضای امن برای سفرهای شهری باید به اولویت تبدیل شود".
تذکر وزیر ارتباطات به سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مهندس آذری جهرمی در واکنش به خبر آزار یک مسافر سرویس دهنده تاکسی آنلاین، در اینستاگرامش نوشت:

"خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین تاسف برانگیز است. طبیعتا تا مشخص شدن وضعیت پرونده، قضاوت درباره جزییات آن صحیح نیست. اما نکته مهم این است که کسب وکارهای نوپای این عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند. استقبال مردم از این خدمات هم نشان دهنده فضای مساعد رشد این کسب وکارهای آنلاین است. در این مسیر رشد، اما مراقبت شرکتها از اعتماد کاربران و محافظت از اطلاعات شخصی آنان ضروری است. مردم به کسب وکارهای نوپا اعتماد دارند و با اطمینان از خدمات آنها استفاده می کنند، لذا حفاظت از این سرمایه اعتمادعمومی و لحاظ کردن روال های قانونی برای به خدمت گرفتن افراد مناسب و ایجاد فضای امن برای سفرهای شهری باید به اولویت تبدیل شود. کسب وکارهای نوپای ایرانی اگر می خواهند به الگویی از خدمات مناسب تبدیل شوند باید ضریب و احتمال خطا را به حداقل برسانند و تجربه اتفاقات نامناسب و اشتباهات سرویس های مشابه در دیگر کشورها را مد نظر داشته باشند".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-10 10:12

افزودن دیدگاه جدید