کد مطلب: 

203936
وزیر ارتباطات در پاسخ به اظهارات مقامات قضایی درباره‌ی تلگرام:

دعواهای رسانه‌ای دو مجموعه‌ی نظام به خاطر کانال‌های ضد انقلاب صحیح نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این صحیح نیست که دو مجموعه نظام به خاطر کانال‌های ضد انقلاب، دعواهای رسانه‌ای داشته باشند. هم قوه قضاییه و هم دولت با مطالب خلاف شرع، خلاف دین، دروغ پراکنی و خلاف امنیت کشور باشد مخالف است.
دعواهای رسانه‌ای دو مجموعه‌ی نظام به خاطر کانال‌های ضد انقلاب صحیح نیست

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه برنامه روز جهانی پست در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات مقامات قضایی درباره تلگرام، گفت: هدف اول ضد انقلاب ناراضی کردن مردم و جدا کردن مردم از بدنه نظام است. این که یک کانال ضد انقلاب در فضای مجازی طرح‌های ناروایی بزند که ما نیز آنها را تایید نمی‌کنیم و حتی به خود ما نیز چنین موضوعاتی را انتصاب کردند، ما به واسطه این موضوع بخواهیم گام برداریم و مردم را ناراضی کنیم اشتباه است. دادستان کل کشور هم همان طور که اظهار کرده است به دنبال بستن فضای مجازی نیست.

جهرمی در ادامه با بیان این که ما باید ضد انقلاب و کسانی که این فضا را ناامن می‌کنند و آرامش روانی جامعه را به هم می‌زنند را مورد هدف قرار دهیم، افزود: طبیعتا ما از گردش آزاد اطلاعات استقبال می‌کنیم و دولت نیز به این موضوع تاکید دارد. مردم پلت فرم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و ما نیز باید درباره‌ی آن تعامل کنیم. البته باید خطوط قرمز رعایت شود. این صحیح نیست که دو مجموعه نظام به خاطر کانال‌های ضد انقلاب، دعواهای رسانه‌ای داشته باشند. هم قوه قضاییه و هم دولت با مطالب خلاف شرع، خلاف دین، دروغ پراکنی و خلاف امنیت کشور باشد مخالف است.

وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اینکه عده‌ای امنیت روانی و فضای کسب و کار کشور را بهم بزنند صحیح نیست. برخی از مردم فکر می‌کنند پخش این شایعات جذابیت دارد، در صورتی که این موضوعات سرمایه‌ گذاری در کشور را به خطر می‌اندازد. زمانی که اعتماد به دستگاه قضایی و مدیریتی کشور از بین برود، مردم به سرمایه‌ گذاری اعتماد نمی‌کنند. ما نیز نباید اجازه ایجاد این بی‌اعتمادی را بدهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-09 13:02

افزودن دیدگاه جدید