کد مطلب: 

203935
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا:

شرکت ملی پست شأنیتش را حفظ کند و وارد هر حوزه‌ای نشود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: "شرکت ملی پست باید شأنیتش را حفظ کند و وارد هر حوزه‌ای نشود، ولی این کار زمانی است که بخش خصوصی را فعال کنیم و اجازه دهیم که آنها خدمات را به مردم ارائه دهند".
شرکت ملی پست شأنیتش را حفظ کند و وارد هر حوزه‌ای نشود

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی مراسم روز جهانی پست و در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه "در سال های اخیر شرکت پست طی قرارداد با برخی شرکت های داخلی به امور واسطه گری روی آورده است که قرارداد برای انتقال خریدهای ایرانی ها از سایت آمازون و ارائه‌ی مسترکارت از این جمله اند و بعضا در این امور موفقیت کسب نکرده و با نارضایتی مردم نیز مواجه شده است"، گفت: "مردم خدمات نیاز دارند و شرکت پست هم بنا بر ساختار وظایفش احساس وظیفه می کند که خدماتی را ارائه دهد. طبیعتا بنده هم با پیشنهاد شما موافقم که شرکت ملی پست باید شأنیتش را حفظ کند و وارد هر حوزه‌ای نشود، ولی این کار زمانی است که بخش خصوصی را فعال کنیم و اجازه دهیم که آنها خدمات را به مردم ارائه دهند".

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: "امیدواریم با فعال کردن پست های خصوصی این خدمات در آنها شکل گیرد و شرکت ملی پست هم به امور حاکمیتی اش بپردازد".

آذری جهرمی، خاطرنشان کرد: "در نهایت اگر چنین کاری توسط شرکت ملی پست صورت گرفته با نیت ارائه‌ی خدمات به مردم بوده است و تلاش کرده اند که خدمات مناسبی ارائه دهند، اما شاید بستر دولت مناسب انجام هر نوع کاری نباشد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-09 12:21

افزودن دیدگاه جدید