کد مطلب: 

203421

نمایشگاه‌های ITU فرصتی درخشان برای شرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی و تجاری

نمایشگاه ITU Telecom World 2017 یکی از فرصت‌های طلایی و درخشان برای شرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی و تجاری است؛ چراکه بدین وسیله می توانند با سرمایه گذاران و شرکت های بزرگتر دیگری آشنا شده و با طرح ایده خود، محصولات و سهام خود را گسترش دهند.
نمایشگاه‌های ITU فرصتی درخشان برای شرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی و تجاری

به گزارش خبرنگار سیتنا از بوسان، نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU با حضور دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات و وزرا و مقامات ارشد مخابراتی از کشورهای مختلف دنیا، از امروز سوم مهرماه جاری به مدت چهار روز در بوسان کره جنوبی افتتاح شد.

وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو ITU که برای حضور در نمایشگاه و اجلاس بین المللی اتحادیه‌ی جهانی مخابرات، به کشور کره جنوبی سفر کرده اند، ضمن حضور در نمایشگاه ITU Telecom World 2017 و فروم های جنبی این نمایشگاه، پیرامون مباحث روز حوزه‌ی ارتباطات به بحث و ارائه‌ی مطالب خواهند پرداخت.

این رویداد به سیاست گذاران حوزه ارتباطات اجازه می دهد تا بتوانند درباره مهم ترین مسائل روز جهان در زمینه فناوری اطلاعات با هم به بحث و گفت‌وگو بپردازند و نیازهای کاربران در سراسر جهان را شناسایی کرده و مطابق آن، اقدام به طراحی و تولید وسائل جدید و مدرن ارتباطی کنند.

این رویداد یکی از فرصت‌های طلایی و درخشان برای شرکت های کوچک و متوسط تکنولوژی و تجاری است؛ چراکه بدین وسیله می توانند با سرمایه گذاران و شرکت های بزرگتر دیگری آشنا شده و با طرح ایده خود، محصولات و سهام خود را گسترش دهند و یا شرکای تجاری برای موسسه یا شرکت خود بیابند.

همچنین این رویداد به شرکت‌های محلی کوچک اجازه می دهد تا با گسترش و توسعه فعالیت های خود و تولید انبوه محصولاتشان، وارد بازار جهانی شده و کاربران و مشتریان بین المللی برای خود پیدا کنند.

این نمایشگاه که با دعوت از شرکتهای بزرگ و مطرح جهان در زمینه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، میزبان شرکتهای بزرگی از سراسر دنیا است که فرصت مناسبی برای مؤسسات دانش‌بنیان، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی مرتبط در حوزه فناوری است تا برای تسریع و شتاب‌دهی به پیشرفتهای حوزه فناوری اطلاعات، هم‌راستا با بزرگترین کشورهای جهان و استفاده از تجربیات آنها گام بردارد.

هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه آشنایی و تبادل فناوریهای روز در حوزه اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شرکتهای داخلی، سرمایه‌گذاریهای کلان و شناساندن پیشرفتهای انجام شده در حوزه IT است.

کمیته برگزاری این رویداد بین المللی برآورد می کند حدود ۸۰۰۰ نفر از مقامات رسمی، متخصصان و کارشناسان دولتی، شرکت های تجاری و افراد دانشگاهی در این همایش شرکت کرده و حضور یابند. این کمیته همچنین پیش بینی کرده است که حدود ۴۰۰۰ نفر از شهروندان نیز بعنوان بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات دیدار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-26 01:24

افزودن دیدگاه جدید