کد مطلب: 

203362

برگزاری موفق چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)

یکشنبه 26 شهریور ماه 1396، سالن همایش‌های پژوهشگاه نیروی تهران میزبان مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) و جشنی به مناسبت کسب رتبه اول ارزیابی سال 1395 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.
برگزاری موفق چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، در این مراسم میهمانانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان  و نمایندگان این شرکت حضور داشتند و طی آن از برترین های حوزه فروش تقدیر به عمل آمد.

محمدعلی یوسفی‌زاده مدیر عامل آسیاتک در سخنانی به تشریح چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) پرداخت.

وی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی زنجیره ارزش نمایندگان آسیاتک بر اساس الگوی AQA هر ساله انجام می‌پذیرد، ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، تفکر بهبود مستمر در عملکرد، ارتقاء ادبیات مدیریتی نمایندگان و وجود زبان مشترک بین ایشان و آسیاتک را از جمله اهدافی دانست که این جایزه دنبال می‌کند.

در این گزارش آمده است مدل طراحی شده جایزه کیفیت آسیاتک مدلی داینامیک بوده که بر اساس آن، کلیه فرآیندهای نمایندگان بر اساس استانداردهای روز دنیا ارزیابی شده می شود. بر اساس این مدل، بررسی معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر سبب می‌شود تا انعطاف پذیری لازم برای استفاده گروه های مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت صورت پذیرد.

در پایان این مراسم شرکت صفر و یک پرداز تهران، حائز رتبه اول و موفق به دریافت گواهی نامه اشتهار 1 ستاره شد و شرکت های البرز ابتکار مبین از البرز، ارتباطات رایانه مصباح از فارس، ارتباطات نوین تیام نت از یزد و نمایندگی مهران خوش قلب به ترتیب حائز رتبه های دوم تا پنجم شدند؛ که به نفرات دوم تا پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.

در پایان خاطر نشان می سازد شرکت آسیاتک به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات ثابت کشور در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مفتخر است از تمام توان خود در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات خود استفاده نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-23 10:38

افزودن دیدگاه جدید