کد مطلب: 

203314

وزیر ارتباطات به گلایه‌ی اپراتورها در خصوص ظرفیت رادیویی رسیدگی کند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رسیدگی وزیر ICT به گلایه های اپراتورها، تقویت آنتن دهی موبایل در همه مناطق و فراهم کردن امکانات زیرساختی برای ارائه اینترنتی با سرعت، با کیفیت و ارزان را از جمله مهم ترین مواردی عنوان کرد که باید به آن توجه کرد.
وزیر ارتباطات به گلایه‌ی اپراتورها در خصوص ظرفیت رادیویی رسیدگی کند

به گزارش سیتنا، عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم با تاکید بر اینکه محوری ترین اموری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به آن بپردازد، بردن فیبرنوری به درب منازل و افزایش سرعت اینترنت است، گفت: کنترل فضای مجازی و سامان دهی کردن آن و در عین حال بومی سازی از جمله اولویت هایی است که باید در راس امور  قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعاتی که در حوزه ارتباطات مطرح است بحث آنتن دهی تلفن های همراه است، توضیح داد: ایجاد فضای مناسب برای رقابت بیشتر اپراتورها با یکدیگر برای ایجاد و ارائه خدمات بهتر و به روزتر  به مردم از جمله ضرورت‌هایی است که نباید از آن غافل ماند و وزیر ICT باید به قول ها و وعده هایی که دادند جامه عمل بپوشانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در عین حال بیان کرد: ارائه خدمات از طریق اینترنت روز به روز در حال افزایش است و این موضوع منجر به راحتی و تسهیل در دسترسی مردم در دریافت خدمات است و همه این ها جای خوشحالی  دارد، اما باید به این موضوع توجه کرد که ارائه خدمات از طریق اینترنت نیاز به زیرساخت هایی دارد که نباید به آن بی توجهی کرد.

رضیان ادامه داد: متاسفانه در برخی از واحدهای صنعتی در بعضی از مناطق با مشکلات اینترنتی روبرو هستیم که باید به آن رسیدگی شود.

وی در بخشی از سخنان خود توجه خاص به موضوع اشتغال زایی را از دیگر موارد مهمی عنوان کرد که آقای جهرمی باید آن را در راس برنامه های خود قرار دهند که این موضوع برای هر وزارتخانه ای نیز تکلیف شده است، چون اشتغال زایی از مهم‌ترین دغدغه های کشورمان محسوب می شود و با توجه به اینکه کسب و کارهای مجازی پتانسیل بسیار بالایی برای اشتغال زایی دارند بهتر است اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در عین حال به وزیر ICT پیشنهاد داد که به گلایه های اپراتورها رسیدگی کند، به عنوان مثال یکی از گلایه‌های اپراتورها ظرفیت رادیویی متوازن است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

رضیان در پایان با تاکید بر اینکه باید به رقابتی تر شدن فضا برای اپراتورهای تلفن همراه توجه خاصی شود، اظهار کرد: با ایجاد فضای رقابتی سالم و امکاناتی برابر، همه اپراتورها می توانند تمام توان خود را صرف ایجاد خدمات و سرویس هایی کنند که با کیفیت بهتری به مردم خدمات رسانی کرده و در عین حال به دلیل وجود فضای رقابتی، قیمت ها  کاهش می یابد و همه این ها در نهایت به نفع مصرف کنندگان و مردم است؛ هدف ما نیز این است که مردم از سرویس هایی با کیفیت و ارزان تر استفاده کنند و رضایت مردم در اولویت کارها قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-20 14:52

افزودن دیدگاه جدید