کد مطلب: 

203289

وزیر ارتباطات به الزامات برنامه ششم توسعه توجه زیادی داشته باشد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت توسعه زیرساخت ها، توزیع عادلانه و توسعه متوازن در نقاط صفرمرزی و مناطق محروم تاکید کرد.
وزیر ارتباطات به الزامات برنامه ششم توسعه توجه زیادی داشته باشد

به گزارش سیتنا، شکور پورحسین، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم، اظهار کرد: دولت مکلف است سیاست های بالادستی و اسنادی که در  زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد و مواردی  را که در برنامه ششم توسعه آورده شده را رعایت کند.

وی با بیان اینکه باید به موضوع توسعه در همه حوزه‌ها و از جمله حوزه ICT  توجه شود، گفت: الزامات  و تکالیفی که مجلس به وزارتخانه ها محول کرده باید مورد عنایت بیشتری قرار گیرد و وزرای هر وزارتخانه ای باید به  آن‌ها در انجام امور و برنامه های خود توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر ICT و تمامی وزیران باید به الزامات برنامه ششم توسعه توجه زیادی داشته باشند، عنوان کرد: موضوع ارتباطات وفناوری اطلاعات با توجه به جایگاه مهمی که در همه کشورها و از جمله کشور ما دارد باید مورد تاکید  بیشتری قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در عین حال بیان کرد: در دنیا به «دولت داده» رسیده ایم، با توجه به اینکه ما در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات زندگی می کنیم و بیشتر امور به حوزه ICT مربوط است باید به این بخش در تمامی حوزها توجه شود.

پورحسین در عین حال تصریح  کرد: دولت باید امور خود را به بخش خصوصی واگذار کند و با کاهش تصدی گری دولت شاهد پیشرفت سریع در همه حوزها و از جمله این بخش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کشورمان در واگذاری امور خود به بخش خصوصی رتبه مناسبی ندارد، اظهار کرد: دولت اساسا کارفرمای  خوبی نیست و باید انجام آموزش را به بخش خصوصی واگذار کند که این شامل همه حوزه ها می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-19 15:54

افزودن دیدگاه جدید