کد مطلب: 

203185
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، خبر داد:

اعزام گروهی برای بررسی مشکل کارمند معترض به ارومیه

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به انتشار عکسی مبنی بر برخورد شرکت مخابرات با یکی از کارمندان معترض، واکنش نشان داد و گفت: تیمی برای بررسی این مشکل به ارومیه اعزام می شوند تا موضوع را سریعا پیگیری کنند و مشکل مرتفع شود.
اعزام گروهی برای بررسی مشکل کارمند معترض به اورمیه

به گزارش سیتنا، برات قنبری افزود: شرکت مخابرات ایران همواره باور دارد بخش بزرگی از توان ارتباطات کشور به سرمایه انسانی آن وابسته است و در جهت حفظ سطح اشتغال و حقوق کارکنان خود کوشیده است.

وی با بیان اینکه  مبنای سیاست ها و فعالیت های شرکت مخابرات ایران توجه به  اعتبار و جایگاه نیروی انسانی است، اظهارداشت: تلاش می کنیم که این موضوع شفاف و مشخص شود تا تامین امنیت شغلی افراد تضمین گردد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای حق وحقوق کارکنان بر اساس قانون، توسط شرکت مخابرات ایران، گفت: این شرکت بنا به مسئولیت اجتماعی و تعهد سهامداران به شرایط قرارداد خصوصی‌سازی، سطح اشتغال را ثابت نگه داشته، از تعدیل نیروی انسانی خودداری کرده است.

گفتنی است؛ برخورد غیرمتعارف چند روز پیش شرکت مخابرات آذربایجان غربی با یک کارمند خانم که تعجب بسیاری را در فضای مجازی برانگیخت، منجر به تذکر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به بزرگترین هلدینگ ارتباطی ایران شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-14 17:46

افزودن دیدگاه جدید