کد مطلب: 

203163
واکنش شرکت مخابرات به انتشار عکس جنجالی کارمندش؛

مخابرات ایران همواره حافظ منافع کارکنان خود است

در پی انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی از مخابرات منطقه آذربایجان غربی، شرکت مخابرات ایران توضیحاتی را در این زمینه منتشر کرد.
مخابرات ایران همواره حافظ منافع کارکنان خود است

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: از آنجایی که نیروی انسانی در هرسازمان، به‌عنوان رکن اصلی به حساب آمده و تکریم آنان از اصول اصلی مدیریت می باشد، سیاست شرکت مخابرات ایران نیز همواره حفظ منزلت نیروی انسانی ، تامین  امنیت شغلی و اشتغال پایدار هست و خواهد بود.

این شرکت با توجه به تقسیم بازار مخابراتی کشور بین اپراتورهای جدید و افزایش قابل توجه هزینه ها و تعهدات مخابرات در سال های اخیر تعدیل نیرو نداشته، زیرا حفظ کرامت انسانی همکاران, مبنای سیاستها و اقدامات در شرکت مخابرات بوده و این شرکت ارزش و جایگاه والایی را برای نیروهای انسانی سازمان قایل می باشد.

بر این اساس نیروی نشان داده شده در شبکه های اجتماعی، جزء نیروهایی بوده که بنا بر ضوابط حضور نیرو در محل کار  می بایست بعد از عقد قرار داد با پیمانکار مربوطه در محل کار حضور یابد. که به دلایل خاص خودشان از این موضوع امتناع ورزیده است و لذا به دلیل نامشخصی اقدام به انتشار به این عکس نموده است.

لازم به ذکر است شرکت مخابرات به هیچ وجه در پی اخراج نیروها نبوده و انتشارعکس غیر واقعی و بدون بازگویی دلیل اتفاق، تنها استفاده ابزاری از شبکه های اجتماعی و مجازی می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-13 22:32

افزودن دیدگاه جدید