کد مطلب: 

203090

فناوری اطلاعات می‌تواند نقش بسزایی در توسعه‌ی کسب‌وکارها ایفا کند

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: آماده تعامل و همکاری لازم با تمامی استان های کشور برای توسعه کسب و کار با رویکرد فناوری اطلاعات بوده و از نخبگان و فرهیختگان استان‌ها حمایت همه جانبه می کنیم.
فناوری اطلاعات می‌تواند نقش بسزایی در توسعه‌ی کسب‌وکارها ایفا کند

به گزارش سیتنا، دکتر امیرحسین دوایی روز پنجشنبه در سومین همایش استانی فرهیختگان و دانشجویان در یاسوج با موضوع نقش نخبگان در توسعه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور باید بیش از پیش به دنبال کسب و کار با رویکرد فناوری اطلاعات باشند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: آماده تعامل و همکاری لازم با تمامی استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه کسب و کار با رویکرد فناوری اطلاعات بوده و از نخبگان و فرهیختگان این استان نیز حمایت همه جانبه می کنیم.

وی افزود: فناوری اطلاعات به عنوان یک علم جدید و دارای سابقه محدود به خدمت کسب و کار، اقتصاد و اشتغال آمده است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: یکی از هدف گذاری های کلان و اصلی نخبگان و فرهیختگان کشور باید تمرکز لازم بر مبحث مهم فناوری اطلاعات و افزایش دانش و تجربه خود در این زمینه باشد.

دوایی تصریح داشت: توسعه مطلوب فضای کسب و کار، اقتصاد و اشتغال از طریق فناوری اطلاعات مستلزم تلفیق علم، دانش و تجربه نخبگان و فرهیختگان با سرمایه های افراد متمکن و سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در کشور، افزود: چنانچه مقوله مهم فناوری اطلاعات در کشور مورد توجه جدی تری قرار گیرد می تواند نقش بسزایی در توسعه و بهبود هر چه بیشتر فضای کسب و کار ایفا کرده و منجر به رشد اقتصادی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-08 15:17

افزودن دیدگاه جدید