کد مطلب: 

203045

آذری جهرمی: نباید مسیر ولی نعمت های خود را فراموش کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه نباید هیچگاه مسیر ولی نعمت های خود را فراموش کنیم، گفت: مردم تا زمانی که ببینند ما پیگیر خواسته های آنان هستیم، از ما حمایت می کنند.
آذری جهرمی: نباید مسیر ولی نعمت های خود را فراموش کنیم

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی در مراسم میثاق با آرمان های امام راحل، گفت: خانواده ارتباطات در ابتدای دوره جدید فعالیت خود، با حضور در مرقد امام راحل با آرمان های امام خمینی (ره)،  عهد و پیمانی دوباره می بندد.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که  با چه هدفی انقلاب کردیم و چه آرمان هایی داشتیم.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: وظیفه ما است که تجدید دیدار کنیم چرا که مدیون امام و شهدا هستیم و مهمتر از آن لازم است رهروی آرمان های امام خمینی (ره) باشیم که ادای دین واقعی است.

وی با تاکید بر اینکه نباید هدفمان را که خدمت به مردم است فراموش کنیم، افزود: یادمان باشد که انقلاب ما بر چه اساسی ایجاد شد و قرار است که به چه جایگاهی برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه انقلاب ما یک نظام دینی است، افزود: این انقلاب بر مبنای تعالی دینی است و بناداریم که اعتلای اسلام را در دنیا شاهد باشیم و این کار نه با حرف زدن بلکه با عمل محقق می شود و مردم هم به اعمال ما توجه می کنند.

آذری جهرمی ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری به جوانان عرب در بیداری اسلامی فرمودند؛ آرمانهایتان را روی کاغذ بنویسید تا یادتان نرود به دنبال چه هدفی بودید.

وی تصریح کرد: امروز با حضور خود در این مکان یک بار دیگر مرور می کنیم و با آرمان های امام و شهدا که باعث عزت ما در دنیا شدند میثاق می بندیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه ما باید بدانیم وامدار چه جایگاهی هستیم، گفت: برای خود یادآوری کنیم که اگر امام راحل نبود ما کجا بودیم و اگر امام نبود یک جوان شهرستانی بدون هیچ پشتوانه ای می توانست به وزارت برسد و این مسیری بود که امام آغاز کرد و به جوانان اعتماد داشت و در این راه خالص بود.

وی تاکید کرد: هر چند وقتی، باید این مسیر را به خودمان یادآوری کنیم و در نزد وجدان و خدای خود بدانیم که وامدار  چه حرکت و چه مردمی هستیم؛ هیچگاه مسیر ولی نعمت های خود را فراموش نکنیم و امانتدار آنها باشیم و بدانیم در باره تمام رفتارهای خود در آن دنیا و در درگاه الهی، باید پاسخگو باشیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مردم با کسی تعارف ندارند، اظهار داشت: مردم تا زمانی که ببینند ما پیگیر خواسته های آنان هستیم؛ از ما حمایت می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در طی مسیر خدمت به مردم، دعای امام خمینی (ره) و شهدا، همراه ما باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-05 17:02

افزودن دیدگاه جدید