کد مطلب: 

202990
ضرغامی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی:

مردم از پشت صحنه‌هایی که در فضای مجازی می‌گویم، شدیدا استقبال می کنند

سید عزت‌الله ضرغامی با حضور در برنامه جهان آرا با اشاره به دوران ریاست خود بر سازمان صدا و سیما گفت: برخی اوقات که پشت صحنه ها را در فضای مجازی برای مردم بازگو می کنم، شدیدا استقبال می کنند.
مردم از پشت صحنه‌هایی که در فضای مجازی می‌گویم، شدیدا استقبال می کنند

به گزارش سیتنا، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما در خصوص ماجرای انتصابش بر ریاست این سازمان تصریح کرد: علیرغم اینکه در هیچ کدام از گمانه زنی ها برای ریاست صدا و سیما اسم من نبود، اطمینان داشتم رهبر معظم انقلاب با توجه به سوابق، من را انتخاب می کنند. وی افزود: انتظارات رهبری در سطح بالایی بود و با توجه به سوابق من در معاونت سینمایی من را انتخاب کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام با بیان اینکه رهبر انقلاب کارهای عمیق را دوست دارند و شدیدا ما را از ایجاد کارهای سطحی بر حذر می داشتند، خاطرنشان کرد: مثلا سریال یوسف پیامبر اشکالات فنی داشت؛ اما مقام معظم رهبری فرمودند کار بسیار عمق دارد و مناسب است و نیازی به تغییر نیست.

وی ادامه داد: چون من از طرف رهبر انقلاب منصوب شده بودم از این انتصاب خوشحال بودم و هیچ گاه پشیمان نشدم.

ضرغامی با اشاره به نحوه کار مجریان صدا وسیما بیان داشت: مطالب نباید به مجریان دیکته شود و اگر کسی بگوید که مجری با هماهنگی کسی کاری را انجام می دهد، حرف درستی نیست.

وی با اشاره به برنامه نود گفت: این برنامه ماجراها را صادقانه می گوید و رابطه گرمی با مردم دارد و مردم با مجری این برنامه ها ارتباط برقرار می کنند.

رئیس پیشین صدا و سیما با بیان اینکه دست تهیه کنندگان برای انتخاب مجری کاملا باز است، اظهار داشت: مردم ما با هوش هستند و اگر احساس کنند که مجری کار خود را بلد نیست و خط می گیرد سریعا وی را کنار می گذارند.

وی افزود: در همه برنامه ها سیاستهای سازمان صدا و سیما اعمال می شد و هیچ برنامه ای خودسر عمل نمی کرد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تکثر شبکه ها مردم را راضی نگه داشته است، گفت: ما در سال تا 300 فیلم جدید را می خریدیم و پخش می کردیم مثلا در ایام نوروز تا 100 فیلم نیز خریداری می شد.

ضرغامی با بیان اینکه امروز شبکه‌های پرطرفدار ماهواره حدود ۹۰ درصدشان از روی دوبله شده ایرانی پخش می‌شود، اظهار داشت: ما برنامه‌هایی مثل نود می سازیم که هیچ کسی توان ساخت آن را ندارد.

رئیس پیشین سازمان صدا و سیما اظهار داشت: اگر کار خوبی در جایی صورت می گیرد، ایده گرفتن از آن اصلا ایرادی ندارد و حتی خوب هم هست، جایزه اسکاردولتی‌ترین برنامه آمریکاست، اما طوری عمل می کنند که این موضوع را نفی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-03 09:57

افزودن دیدگاه جدید