کد مطلب: 

202963

مذاکرات مجدد با دستگاه قضایی برای برقراری تماس صوتی تلگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به‌ عنوان مطالبه مردم مذاکرات مجددی با دستگاه قضایی برای برقراری تماس صوتی تلگرام انجام می‌دهیم تا ببینیم می‌توانیم این امکان در اختیار مردم باشد یا خیر.
مذاکرات مجدد با دستگاه قضایی برای برقراری تماس صوتی تلگرام

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی درباره برقراری مجدد تماس صوتی تلگرام و اقدامات این وزارت‌خانه در این راستا، اظهار داشت: اگر از دیدگاه حقوق مصرف‌کننده نگاه کنیم در حال‌حاضر برنامه‎‌های بسیاری با امکانات برقراری تماس صوتی وجود دارد، دلیل انسداد تماس صوتی تلگرام به موضوعاتی که از سوی دستگاه قضایی اعلام شد بر می‌گردد و این دستور به شرکت‌های ارائه کننده خدمات داده شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرجع قضایی تصمیم گرفته و اینکه آیا خود مرجع قضایی این موضوع را برطرف می‌کند یا خیر موضوع دیگری است، اما از این جهت که چنین امکاناتی برای مردم کشور فراهم باشد یا خیر باید گفت که چنین امکانی در حال حاضر وجود دارد.

آذری جهرمی افزود: به‌ عنوان مطالبه مردم مذاکرات مجددی در این خصوص صورت می‌گیرد تا مشاهده کنیم چهارچوب‌های این موضوع چگونه است و اینکه آیا می‌توانیم مشکل را برطرف کنیم تا این امکان در اختیار مردم باشد یا خیر، مطالبات مردم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار زیاد است اما باید با انرژی این مطالبات را پیگیری کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-01 19:42

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
کاملا مشخصه چرا هینکارا رو کردن فقط بخاطر سود مخابرات فیلتر کردن تماس صونی تلگرام رو... غافل از اینکه ما به یه فیلترر شکن ساده و سبک و کم مصرف این فیلتررینگو دور می زنیم حالا هر چی دوس دارین فیلتر کنین
ارسال شده توسط محمد در 18 شهريور 96 - 00:36

افزودن دیدگاه جدید