کد مطلب: 

202824
وزیر ارتباطات دولت یازدهم:

بر نادرستی همه‌ی تخریب‌ها علیه مهندس جهرمی شهادت می‌دهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، گفت:‌ مهندس جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، باانگیزه، علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.
بر نادرستی همه‌ی تخریب‌ها علیه مهندس جهرمی شهادت می‌دهم

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی، در مراسم معارفه مهندس آذری جهرمی، گفت: در چهار سال گذشته کارهایی که انجام شده است محصول کار تیم وزارت ارتباطات بود، اما اگر مشکلاتی بوده است من به شخصه مسئولیت آن را به عهده می گیرم.

وی اظهار کرد: از همه فعالیت‌هایی که در طول این چهار سال انجام شده است تشکر و قدردانی می کنم، علی الخصوص از همکاران بخش خصوصی که به ما اعتماد کردند.

واعظی، ادامه داد: خوشحالم از اینکه در طول فعالیت کاری خود میان بخش دولتی و خصوصی تفاوتی قایل نبودم؛ چراکه بخش خصوصی نیازمند حمایت برای شروع فعالیت و پیش روی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور، با اشاره به اینکه در برخی از اهدافی که در سال 92 طراحی کرده بودیم موفق شده ایم، افزود: اما نباید به شرایط فعلی راضی باشیم و لازم است در جهت خدمت به کشور و مردم تلاش و فعالیت خود را بیشتر کنیم.

واعظی درباره اعتماد خود و دولت به مهندس آذری جهرمی، گفت: در برخی گروه ها و جریان ها شاهد ناسپاسی نسبت به این مهندس جوان بوده ایم که در دوران رأی گیری مجلس در شبکه های اجتماعی به فعالیت های غیر واقعی پرداختند و من شهادت می دهم همه اینها درست نیست و کار غیراخلاقی درباره ایشان انجام شده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: آن چیزی که مهم است  مهندس جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، با انگیزه و علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و  موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.

دکتر واعظی با تاکید بر اینکه نباید منتظر کابینه برای حضور جوان ها باشیم، ادامه داد:‌ باید در تمام وزارتخانه ها و دستگاهها از جوانان فعال استفاده شود.

واعظی در پایان تصریح کرد: هم بخش خصوصی و هم وزارت ارتباطات آماده است با یک مدیر جوان جهش خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-28 13:08

افزودن دیدگاه جدید