کد مطلب: 

202667
وزیر ارتباطات در دیدار با دست‌اندرکاران دانشکده‌ی پست و مخابرات؛

تاکید بر نقش دانشکده‌ی پست و مخابرات در به روز رسانی دانش مجموعه‌ی وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با رییس و اعضای هیات علمی دانشکده پست و مخابرات، گفت: نقش شما در به روز رسانی سطح دانش مجموعه وزارت ارتباطات حایز اهمیت است که در سطوح مدیریتی نیز باید این آموزش ها انجام شود.
تاکید بر نقش دانشکده‌ی پست و مخابرات در به روز رسانی دانش مجموعه‌ی وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، دکتر یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات و اعضای هیات علمی  این دانشکده  با مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیدار کردند.

در این دیدار مهندس آذری جهرمی، گفت: امیدوارم با توجه به رشد روزافزون دانش ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشکده فعالیت خود را به روز کند و با استفاده از  آموزش ضمن خدمت و استفاده از کادر علمی مجرب، اثرات دوره های آموزشی، شفاف و به چشم بیاید.

وی یادآور شد: نقش شما در به روز رسانی سطح دانش مجموعه وزارت ارتباطات حائز اهمیت است که در سطوح مدیریتی نیز، باید این آموزش ها انجام شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه سازمانهای پیر نیاز به نوسازی دارند، ادامه دارد: در این دانشکده اساتید با تجربه و خوبی  وجود دارد و لازم است برای پیشبرد اهداف، با دانشگاهها تعامل سازنده داشته باشید.

مهندس آذری جهرمی با بیان اینکه وجاهت دانشکده مخابرات در این عرصه موثر است، ادامه داد: در عرصه آموزش ضمن خدمت، نرم ، احترام آمیز و با جاذبه عمل کنید.

در ادامه،  دکتر یزدانیان  با معرفی کادر علمی دانشکده  علمی  و کاربردی پست و مخابرات گفت: با  توجه به برنامه ای که به مجلس ارایه کردید، در بسیاری موارد می توانیم در مسیر  پیشرفت و عملیاتی کردن برنامه های این وزارتخانه، حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی با تاکید بر نگاه اقتصاد محور ، توجه به کسب و کارها، محتوای بومی و  پیاده سازی 5G در برنامه های ارایه شده توسط وزیر جوان وزارت ارتباطات، گفت: منطقی که در دانشکده حکم فرما است  مبتنی بر  فعالیت تئوریک نیست و در این دانشکده 60 مدرس  فعال داریم که عضو کادر اجرایی حوزه ICT  در کشور هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-23 21:50

افزودن دیدگاه جدید