کد مطلب: 

202642

با حفظ همان خط و مشی گذشته حرکت می کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، گفت: رویه ما همان رویه قبل خواهد بود و مسیری را می پیماییم که مردم بر اساس آن به آقای دکتر روحانی رای دادند.
با حفظ همان خط و مشی گذشته حرکت می کنیم

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم در مراسم رسمی تحویل سکان وزارت از دکتر واعظی، با اشاره به تلاش و کارتیمی که در دوران دکتر واعظی در وزارت ارتباطات وجود داشت، خطاب به واعظی گفت: افتخار بنده این است که چهار سالی که در خدمت شما بودم کار یاد گرفتیم و موارد لازم در مدیریت و پیشبرد اهداف را آموختم و قطعا برای تحقق اهداف دولت دوازدهم از همه ظرفیت های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده می شود.

وی تصریح کرد: رویه ما همان رویه قبل خواهد بود و مسیری را می پیماییم که مردم بر اساس آن به آقای دکتر روحانی رای دادند و با حفظ همان خط و مشی حرکت می کنیم و حضور حضرتعالی (واعظی) در جایگاه جدید به عنوان نزدیک ترین فرد به آقای دکتر روحانی را غنیمت می شماریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر بخش فناوری اطلاعات اظهار کرد: از مجموع حوزه ICT بحث فناوری اطلاعات را باید به صورت ویژه پیش ببریم و صحبت من در هیات دولت هم بر همین اساس بود تا بتوانیم مشکلات باقیمانده را برطرف کنیم و توسعه این بخش را با سرعت ادامه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-22 22:25

افزودن دیدگاه جدید