کد مطلب: 

202570

پاسخ توئیتری شیخ محمد بن راشد درباره‌ی راز موفقیت امارات

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت امارات، رئیس هیات دولت این کشور و حاکم دبی روز جمعه 18 آگوست 2017 با انتشار سه توئیت با مضمون "ما کمتر سخن گفتیم و بیشتر کار کردیم"، "دانش را به اقدام" و "علم را به عمل" تبدیل کردیم، راز موفقیت امارات را تشریح کرد.
پاسخ توئیتری شیخ محمد بن راشد درباره‌ی راز موفقیت امارات

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شیخ محمد بن راشد مجموعه‌ای توئیت‌ها را با هشتگ #علمتنی_الحیاة به معنای "زندگی به من آموخت" منتشر کرد و گفت: «بسیاری درباره راز موفقیت دبی و امارات از من می‌پرسند. به آنها می‌گویم هیچ رازی وجود ندارد و ما دانشی بیش از دیگران و یا علمی که دیگران به آن نرسیده باشند، نداریم.»

او افزود: «همه آنچه انجام دادیم این است که دانش را به اقدامات و علم را به عمل تبدیل کردیم. ما کمتر سخن گفتیم و بیشتر کار کردیم، تا جایی که موفقیت به یک فرهنگ تبدیل شد. موفقیت ملت‌ها در نهادینه کردن فرهنگ موفقیت است. در همه جا، از کارمندان فرودگاه‌ها تا دفاتر مدیران و از نیمکت‌های دانش‌آموزان تا هیات دولت.»

توئیت اول:

موفقیت ملت‌ها در نهادینه کردن فرهنگ موفقیت است. در همه جا، از کارمندان فرودگاه‌ها تا دفاتر مدیران و از نیمکت‌های دانش‌آموزان تا هیات دولت.

توئیت دوم:

همه آنچه انجام دادیم این است که دانش را به اقدامات و علم را به عمل تبدیل کردیم. ما کمتر سخن گفتیم و بیشتر کار کردیم، تا جایی که موفقیت به یک فرهنگ تبدیل شد.

توئیت سوم:

بسیاری درباره راز موفقیت دبی و امارات از من می‌پرسند. به آنها می‌گویم هیچ رازی وجود ندارد و ما دانشی بیش از دیگران و یا علمی که دیگران به آن نرسیده باشند، نداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-18 23:26

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
واقعا ایول داره! امارات واقعاطی سالیان اخیر پیشرفت خوبی کرده، اینایی که میگن امارات فقط نفت داره تو عمرشون امارات و دبی نرفتن! امارات الان داره تو زمینه ساخت وساز،فرآورده های نفتی،فروش لوازم آرایشی از جمله ادکلن پیشرفت خوبی می کنه
ارسال شده توسط آرمین در 29 مرداد 96 - 20:57

افزودن دیدگاه جدید