کد مطلب: 

202533

مهندس جهرمی از مدیران جوان، مصمم، قاطع و علاقه مند به مخابرات هستند

"امیدوارم مهندس جهرمی با رأی بالا اعتماد نمایندگان را کسب کند، ایشان از مدیران جوان، مصمم، قاطع و علاقه مند به مخابرات هستند، این شرکت را خوب می شناسند و اهمیت آن را در توسعه کشور می داند و همواره حمایت خود را از مخابرات ایران نشان داده اند".
مهندس جهرمی از مدیران جوان، مصمم، قاطع و علاقه مند به مخابرات هستند

به گزارش سیتنا، مهندس برات قنبری، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن بیان این مطلب، بر اهمیت تثبیت سیاست ها در شرکت مخابرات ایران تاکید کرد و گفت: امیدواریم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دولت دوازدهم، نیز همسویی بیشتر با برنامه های توسعه ای مخابرات آن را حمایت کنند.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه تحول ، تجربه تمام اپراتورهای جهانی و همگام با تغییرات فناوری های ارتباطی است گفت: حرکت برنامه تحول و توسعه در شرکت مخابرات ایران غیر قابل اجتناب و برگشت ناپذیراست.

وی اظهار داشت: قطار تحول و توسعه  شرکت متوقف نمی شود و منتظر کسی نمی ماند ، این مجموعه با هیات مدیره و مدیرعاملی هماهنگ و منسجم باید برای رسیدن به موفقیت در توسعه مخابرات تلاش کند تا این شرکت به شرایط مطلوب برسد و بتواند کشور را در تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در حوزه ICT یاری رساند.

قنبری، افزود: اگر در مسیر اجرای برنامه، افراد تغییر کنند، برنامه تغییری نمی کند و بدون هیچگونه وقفه، باید بر اساس زمانبندی های تعیین شده اجرا شود.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: روابط بین این شرکت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس قوانین و اصول منطقی پایه گذاری شده و با تفکیک وظایف حاکمیتی ، مالکیتی  و مدیریتی ، شفاف سازی در فعالیت ها صورت گرفت و موجبات اعتماد متقابل بین این دو حوزه را فراهم کرد، که این مسایل از تاثیر حضور اینجانب به عنوان معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات در دو حوزه وزارت و مخابرات است.

وی از هماهنگی و انسجام بین مجموعه مدیریتی شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از امتیازات مهم در این دوره یاد کرد و گفت: به طور حتم، این انسجام و همسویی موجب تسریع در تصمیم گیری و تحقق اهداف خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-16 17:53

افزودن دیدگاه جدید