کد مطلب: 

202532

برگزاری آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دولت یازدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تدوین و تصویب مقررات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد ایجاد فضای رقابتی سالم در بین فعالان عرصه ICT انجام شده و هدف نهائی این بوده است که مردم انتخابگر باشند.
برگزاری آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دولت یازدهم

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دولت یازدهم گفت: مصوبات کمیسیون به ویژه در دو سال اخیر در ایجاد تحولات بازار ICT نقش بسزایی داشته و رونق بسیاری در این عرصه ایجاد کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گسترش و رونق شبکه و بازار ICT را نتیجه تلاش، تجربه، دوراندیشی و دلسوزی اعضای کمیسیون، معاونین و مدیران رگولاتوری عنوان کرد و ضمن قدردانی اظهار امیدواری کرد: با استمرار این روند، خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتری در حوزه ICT به مردم ارائه شود.

دکتر واعظی اظهار کرد: تدوین و تصویب مقررات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد ایجاد فضای رقابتی سالم در بین فعالان عرصه ICT انجام شده و هدف نهائی این بوده که مردم انتخابگر باشند و براساس کیفیت و قیمت مناسب خدمات، اپراتور خود را انتخاب کنند.

در این جلسه دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رشد بازار ICT در طی ۴ سال گذشته را نتیجه تصویب مقررات آینده‌نگرانه و تسهیل‌کننده عنوان کرد و گفت: در بستر ایجاد شده درآمد حاصل از فعالیت در حوزه ICT در برنامه ششم تا ۱۱۰ هزار میلیارد تومان، قابل توسعه پیش‌بینی شده است.
علی‌اصغر عمیدیان افزود: ۴ سال پیش در حوزه باند پهن ثابت و سیار ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار مشترک وجود داشت که با تصویب اصول حاکم بر پروانه‌های مختلف در کمیسیون در حال حاضر این رقم به ۵۲ میلیون مشترک رسیده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اینکه در طی ۴ سال گذشته ۲۸ هزار شرکت نماد تجارت الکترونیکی دریافت کردند، گفت: با پروانه‌های صادر شده، کسب و کارهای دیجیتالی پایه‌گذاری شده و در حال حاضر بر بستر ICT حدود ۱۲۰ هزار اپلیکیشن شکل گرفته است.

وی ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان کرد: در حال حاضر حوزه ICT در بخش ثابت و سیار و دیتا و صوت به دیدگاههای توسعه‌ای کمیسیون دلگرم است و امیدوارم که این روند در سالهای پیش‌رو نیز استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-16 17:47

افزودن دیدگاه جدید