کد مطلب: 

202515

اقدامات مهندس جهرمی در حوزه‌ی فرهنگی ستودنی است

مدیرعامل سابق موسسه‌ی رسانه‌های تصویری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: اقدامات مهندس جهرمی در حوزه‌ی فرهنگی ستودنی است و در عین حال با وزارت ایشان، ارتباط مستحکمی میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد خواهد شد.
اقدامات مهندس جهرمی در حوزه‌ی فرهنگی ستودنی است

سید مصطفی ابطحی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد و سوابق وزیر معرفی شده‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مهندس جهرمی از مدیران تلاشگری هستند که با درک درست از موقعیت امروز ایران اسلامی در حوزه‌ی فرهنگ، زیرساخت‌های لازم را برای بهره‌مندی تکنولوژیک و فناورانه از محتوای صوتی و تصویری فراهم کردند.

وی افزود: امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این باور است که برای گسترش و توسعه‌ی سامانه‌ی نمایش درخواستی (VOD) هیچ چالش زیرساختی وجود ندارد و باید به نقش موثر مهندس جهرمی در این حوزه اشاره کرد و اینکه ایشان با مدیریت و همکاری شایسته‌ی خود، این شرایط را فراهم کرد تا علاقه‌مندان، بدون کمترین دغدغه بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سابق موسسه‌ی رسانه‌های تصویری، ادامه داد: در عین حال پهنای باند داخل کشور با مدیریت آقای جهرمی به دو برابر افزایش یافت و قیمت آن نیز کاهش قابل توجهی پیدا کرد و امیدواریم این روند با تداوم مدیریت ایشان، استمرار یابد.

وی با بیان اینکه با تلاش مهندس جهرمی، خوشبختانه صنعت VOD در کشور راه افتاد، اظهار کرد: این صنعت در ایجاد اشتغال در کشور نقش مهمی خواهد داشت؛ در عین حال آقای جهرمی با تیزهوشی بر این باور بودند که هیچ بازاری مثل بازار محصولات فرهنگی اشتغال‌زا نیست و در همین راستا به تشکیل بازار بزرگ فرهنگی اشتغال‌زا و پول ساز در کشور کمک کردند.

این مدیر فرهنگی هنری در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا، با بیان اینکه در همه‌ی کشورها درآمد بالای حوزه‌ی فناوری اطلاعات به مدد اقتصاد آن کشورها می‌شتابد، گفت: اقتصاد فرهنگ از طریق گسترش و توسعه‌ی VOD نقش ممتاز خود را در نظام کلان اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد و جالب اینجاست که ایجاد اشتغال در حوزه‌ی فرهنگ به سرمایه‌ی 10 تا 30 میلیون تومانی احتیاج دارد؛ در حالی که در صنایع دیگر و در حوزه‌های غیرفرهنگی بیش از 100 میلیون تومان سرمایه نیاز است.

ابطحی، ادامه داد: این نشان از اهمیت حوزه‌ی فرهنگ برای اشتغال آفرینی دارد و آقای جهرمی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کرد که طرح اقتصادی خود را به خوبی پایه ریزی کرده و امیدواریم با نقش آفرینی ایشان در مقام وزارت ICT، حوزه‌ی فرهنگی از تلاش‌های ممتاز ایشان به نحو مطلوب استفاده کند و امید جوانان برای آفرینش‌های هنری و تصویری همراه با انگیزه و شور جوانی در حوزه‌ی فرهنگ تبلور پیدا کند.

وی تاکید کرد: من به عنوان یکی از مدیرانی که شاهد تلاش‌های مهندس جهرمی بوده‌ام، قدردان زحمات ایشان هستم و امیدوارم با حضور ایشان در مسند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتباط مستحکمی میان وزارت ICT و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-15 13:23

افزودن دیدگاه جدید