کد مطلب: 

202447

موارد تخریبی آقای آذری جهرمی به درد افراد احساساتی می‌خورد

دبیر شورای عالی فضای مجازی، گفت: مواردی که بعضا درباره آقای آذری جهرمی و در جهت تخریب ایشان در فضای مجازی منتشر شده، حرف‌هایی است که بیشتر به درد افراد احساساتی می‌خورد. موضوعی که در اداره کشور و وزارتخانه تکنولوژیک ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌تواند محور توسعه کشور باشد، بحث کارآمدی است.
موارد تخریبی آقای آذری جهرمی به درد افراد احساساتی می‌خورد

به گزارش سیتنا، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی در ایسنا و درباره‌ معرفی محمدجواد آذری جهرمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: ایشان فردی شناخته شده در حوزه ICT کشور هستند و سابقه خوبی هم در این حوزه دارند.

فیروزآبادی ادامه داد: ارزیابی‌ها از تصدی‌گری‌هایی که ایشان در حوزه وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت داشتند، مثبت است و امیدواریم همانطور که تاکنون منشا اثر خوبی در حوزه مخابرات کشور بودند، در صورت تایید مجلس شورای اسلامی هم بتوانند در وزارت ارتباطات موفق عمل کنند.

وی افزود: به نظر من مواردی که بعضا درباره ایشان و در جهت تخریب در فضای مجازی منتشر شده، حرف‌هایی است که بیشتر به درد افراد احساساتی می‌خورد. موضوعی که در اداره کشور و وزارتخانه تکنولوژیک ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌تواند محور توسعه کشور باشد و باید خیلی جدی‌تر مطرح شود، بحث کارآمدی است. در همین راستا آقای جهرمی سابقه درخشان و خوبی دارند و در حوزه امنیتی هم ماموریت‌های خود را به درستی انجام داده‌ و قطعا باعث افتخار خواهد بود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی همچنین در ارزیابی خود از عملکرد محمود واعظی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ایشان در حوزه توسعه ارتباطات کارنامه بسیار خوبی دارند و در دوران تصدی آقای واعظی توسعه زیرساخت‌های کشور و شاخص‌های توسعه شبکه کشور، میزان دسترسی مردم و ضریب نفوذ شبکه‌ای در جامعه به میزان بسیاری افزایش و بهبود یافته است.

او تاکید کرد: البته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدامات انجام نشده بسیاری هم وجود دارد و کسی که وزیر می‌شود باید بتواند در جریان محور توسعه شدن، نقش داسته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-11 01:39

افزودن دیدگاه جدید