کد مطلب: 

202433
رئیس دانشکده پست و مخابرات در گفت‌وگو با سیتنا:

"جهرمی" برای تحقق شعارهای دولت دکتر روحانی هزینه داده است

رئیس دانشکده پست و مخابرات، گفت: مهندس آذری جهرمی اعتقاد راسخی به گشایش فضای مجازی، همراه و همگام با ایمن سازی دارد و بر این باور است که ایمن سازی همراه با رونق خواهد بود، چرا که این فضا باید به نحوی ایمن سازی شود که امکان شکل گرفتن کسب و کارها و حضور عادلانه آحاد جامعه در آن وجود داشته باشد و عملکرد ایشان هم در شرکت ارتباطات زیرساخت طی زمان تصدی ایشان نشانگر و موید همین موضوع می باشد.
"جهرمی" برای تحقق شعارهای دولت دکتر روحانی هزینه داده است

دکتر "وحید یزدانیان" در گفت و گو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: انتخاب مهندس محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی دکتر روحانی انتخاب دقیق و هوشمندانه ای بوده است و به دلیل اینکه کسب و کارهای نوین در حوزه ICT، روند توسعه فناوری در این عرصه و همین طور به عرصه آمدن تولیدکنندگان محتوا و اپراتورهای فعال در بخش ICT، نیازمند دیدگاهی است که با این نیازهای روز دنیا آشنایی داشته باشد، لذا جوان بودن مهندس جهرمی به درستی بر پایه همین نیاز است و یک توانایی برای ایشان به شمار می رود.

وی ادامه داد: در طی مدتی که مهندس جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می کردند از نزدیک با ایشان همکاری داشتیم و شاهد اعتقاد راسخ وی به موضوع آموزش، فناوری، توانمندسازی جوانان، موضوعات آموزش های مهارتی و همچنین دیدگاه های خاص و ویژه وی در زمینه ایجاد اشتغال مبتنی بر کسب و کارهای نوین در کشور بودیم.

رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: مهندس جهرمی برای حل مشکل اشتغال در کشور معتقد به بهره گیری از حوزه ICT است و بر این باور است که توانمندی های داخلی ما آنچنان است که اگر به جوانان مان اعتماد داشته و میدان را در اختیارشان قرار دهیم می توانند در حوزه ICT کشور تحول ایجاد کنند.

وی ادامه داد: جهرمی به شعارهای دولت دکتر روحانی پایبندی دارد و برای این شعارها هزینه داده و پای این شعارها ایستاده است.

دکتر یزدانیان اظهار داشت: اعتقاد راسخ مهندس جهرمی به گشایش فضای مجازی و همگامی و همراهی آن با ایمن سازی می تواند زمینه ساز رونق در کسب و کارها شود. جهرمی بر این باور است که این فضا باید به نحوی ایمن سازی شود که امکان شکل گرفتن کسب و کارها و حضور عادلانه آحاد جامعه در آن وجود داشته باشد و عملکرد ایشان هم در شرکت ارتباطات زیرساخت طی زمان تصدی ایشان نشانگر و موید همین موضوع می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که به امید خدا رای قاطع مجلس شورای اسلامی به مهندس جهرمی باعث رونق هرچه بیشتر فعالیت ها در این حوزه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-09 18:28

افزودن دیدگاه جدید