کد مطلب: 

202373

برقراری ارتباطات مستقیم بین الملل ایران با ۱۷۰ اپراتور خارجی

مدیرعامل شرکت زیرساخت، گفت: از روز پنج شنبه هفته جاری ارتباطات بین الملل ایران با ۱۷۰ اپراتور ارتباطی دنیا به صورت مستقیم و با حذف واسطه برقرار خواهد شد.
برقراری ارتباطات مستقیم بین الملل ایران با ۱۷۰ اپراتور خارجی

به گزارش سیتنا، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات  در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از روز پنج شنبه، ارتباطات بین الملل ایران با بیش از ۱۷۰ اپراتور ارتباطی و محتوایی دنیا با حذف واسطه های متعدد به صورت مستقیم برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: اثرات این کار بهبود جدی کیفیت اینترنت تحویلی زیرساخت به اپراتورهای ایرانی و نیز بهبود کیفیت سرویسهای ایرانی مستقر در شبکه ملی اطلاعات در سایر کشورهای دنیا خواهد بود. در نتیجه می توان امیدوار بود که شرایط برای کسب و کار سرویس های ایرانی در خارج از مرزهای کشور فراهم شود.

وی، گفت: این مهم بر اساس سند الزامات توسعه شبکه ملی اطلاعات و بازطراحی شبکه ارتباطات بین الملل ایران و اصلاح مدلهای مسیریابی سابق و عقد تفاهمات بین المللی متعدد، فراهم شده است.

آذری جهرمی، همچنین با اشاره به سیزدهمین سالگرد تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت و اظهارات رئیس جمهور در مراسم تحلیف، مبنی بر افزایش ۱۰ برابری دسترسی و ظرفیت اینترنت کشور، تاکید کرد: پهنای باند اینترنت از ۶۲۴ گیگابیت برثانیه در ابتدای دولت به بیش از ۱۰ هزار گیگابیت بر ثانیه در حال حاضر رسیده است و مطمئن هستم این مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-06 17:38

افزودن دیدگاه جدید