کد مطلب: 

202335

دادستان کل کشور با سایت‌های خرید و فروش وی پی ان برخورد کند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اگر سایتی خرید و فروش وی پی ان انجام دهد، از مصادیق مجرمانه است و دادستان کل کشور و مراجعی که مسوول پایش هستند وظیفه دارند آنها را شناسایی کرده و اعمال مقررات کنند.
دادستان کل کشور با سایت‌های خرید و فروش وی پی ان برخورد کند

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم رونمایی از کارپوشه ملی ایرانیان، در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه‌ی وی پی ان‌های غیرمجاز در سایت‌های مختلف، بیان کرد: از مصادیق مجرمانه‌ای که در موارد 66‌گانه‌ای که در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مشخص شده، ترویج شیوه‌های دور زدن فیلترینگ است. طبیعتا اگر سایتی خرید و فروش وی پی ان انجام دهد، از این مصادیق است و دادستان کل کشور و مراجعی که مسوول پایش هستند وظیفه دارند آنها را شناسایی کرده و اعمال مقررات کنند.

وی با بیان این که درباره سایت‌هایی که باید فیلتر شود، نقشی مترتب بر وزارت ارتباطات نیست، افزود: اما ما همیشه با یک تناقض روبه‌رو هستیم که در حوزه فیلترینگ تمام فشارها را متوجه بخش فنی کار که وزارت ارتباطات است می‌کنیم و دیگران مسوولیت خود را انجام نمی‌دهند. زمانی که یک فضای باز برای خرید و فروش موارد مجرمانه برای مثال مشروبات الکی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، به جای بستن این شبکه‌ها باید با مکانیزم‌ها برخورد کرد و افرادی که در پلیس فتا هستند باید در این خصوص اظهارنظر کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-03 11:15

افزودن دیدگاه جدید