کد مطلب: 

202330
واعظی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت:

ایجاد شبکه ملی اطلاعات مهمترین اقدام وزارت ارتباطات دولت یازدهم بوده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات، مهمترین کار وزارت ارتباطات بوده است.
ایجاد شبکه ملی اطلاعات مهمترین اقدام وزارت ارتباطات دولت یازدهم بوده است

به گزارش سیتنا، محمود واعظی با اشاره به گمانه زنی ها درباره ترکیب کابینه دوازدهم ، اظهار کرد: این بد است که رییس جمهوری که این همه وقت گذاشته است برای کابینه، حال عده‌ای بیایند و بگویند آقای فلانی و فلانی در انتخاب کابینه نقش دارند. شخص رئیس جمهور با مشورت هایی که کرده، تصمیم گرفته و این کمپین هایی که به نفع این یکی و آن یکی مطرح شده است، درست نیست و نه من و نه هیچ شخص دیگری در این زمینه نقشی نداشته است.

وی افزود: درباره تایید حضور من به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز اجازه دهید تا خود آقای روحانی این موضوع را اعلام کند.

وزیر ارتباطات با بیان این‌که « امروز آخرین جلسه دولت یازدهم برگزار شد»، گفت: فضای این جلسه بسیار صمیمی و دوستانه بود بین همه همکارانی که در دولت می مانند و نیز کسانی که دولت را ترک می کنند و رییس جمهوری نیز از تلاشهای تک تک همکاران تشکر کردند و از سوی دیگر با بیان مشکلات، ابزار امیدواری کردند که با همین صمیمیتی که امروز وجود دارد، چه کسانی که در کابینه می مانند و چه کسانی در بیرون از کابینه هستند، دولت را برای محقق کردن شعارها و برنامه هایش همراهی کنند.

واعظی در پاسخ به این پرسش که اولویت وزیر ارتباطات دولت دوازدهم باید چه باشد، گفت: شبکه ملی اطلاعات همانطور که زیرساخت هایش آماده شده است، الان وظیفه این است که هماهنگ کنند تا همه دستگاه های دولتی و غیردولتی بتوانند در بستر شبکه ملی اطلاعات عمل کنند و اولویت بعدی این است که شبکه اجتماعی بومی داشته باشیم و نیز کسب و کارهای الکترونیک را رونق دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد شبکه ملی اطلاعات، مهمترین کار وزارت ارتباطات بوده است، گفت: دولت الکترونیک بستری می خواهد که ما آن را آماده کرده ایم و موفق شده ایم که در فاز نخست، ۵۱ دستگاه با ۴۴۰ خدمت را آماده کنیم که تا آخر مهرماه آن را روی" دولت همراه" یا موبایل هم می آوریم و البته باید حدود دوهزار خدمت را در کشور آماده کنیم که به دولت الکترونیک بپیوندد..

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-02 16:27

افزودن دیدگاه جدید