کد مطلب: 

202284
مدیرعامل رایتل در اینستاگرام، خبر داد:

طرح ویژه‌ی رایتل برای بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل رایتل اعلام کرد: بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند تا 25 مرداد 96 سیم‌کارت اعتباری رایتل را تنها با پرداخت 20 هزار تومان هزینه شارژ با اعتبار استفاده در 120 روز خریداری کنند.
طرح ویژه‌ی رایتل برای بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مهندس سید مجید صدری در صفحه اینستاگرامش نوشت: "ما در شرکت رایتل به‌ عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی به منظور احترام به اعضای این خانواده، شرایط ویژه‌ای را برای برخورداری از خدمات نسل‌های نوین ارتباطات شبکه تلفن همراه (3G/4G) برای آنها فراهم آورده‌ایم.

بر اساس این طرح، بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند تا 25 مرداد 96 سیم‌کارت اعتباری رایتل را تنها با پرداخت 20 هزار تومان هزینه شارژ با اعتبار استفاده در 120 روز خریداری کنند. به این معنی که متقاضی هزینه ای برای خرید سیم‌کارت پرداخت نخواهد کرد و مبلغ 20 هزار تومان پرداختی به اعتبار سیم‌کارت وی اضافه می‌شود.

در نهایت امیدوارم با این اقدام گامی کوچک در جهت رفاه هموطنان عزیز و خانواده زحمت‌کش تامین اجتماعی برداشته باشیم."

در همین حال، روابط عمومی رایتل هم اعلام کرد: برای دریافت سیم‌ کارت لازم است تا فرد بیمه شده با ارایه کد بیمه تامین اجتماعی و یا کد پرسنلی خود و احراز وابستگی خود به سازمان تامین اجتماعی نسبت به تهیه سیم کارت اقدام کند.

متقاضیان می‌ توانند برای ثبت نام و فعال سازی سیم کارت اعتباری این طرح از طریق وب‌ سایت و فروشگاه‌ های رایتل اقدام کنند.

گفتنی است؛ تمامی سیم‌ کارت‌ های ارایه‌ شده در این طرح مشمول طرح دریافت سیم کارت هدیه می باشد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند به صفحه مربوطه در وب‌سایت رایتل/ طرح‌ها و تعرفه‌ها/ طرح‌های جاری/ طرح سیم‌ کارت هدیه مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-30 14:11

افزودن دیدگاه جدید