کد مطلب: 

202236

تهدید به انتشار عکس‌هاى خیالى، موجب ‌اختلاف زوج جوان شد

فرمانده انتظامى شهرستان نیشابور از دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى سایبرى براى زن جوان در شهرستان نیشابور خبر داد.
تهدید به انتشار عکس‌هاى خیالى، موجب ‌اختلاف زوج جوان شد

به گزارش سیتنا، سرهنگ حسین بیات مختارى، گفت: با توجه به ارجاع دستور قضایى مبنى بر شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى زن جوان رسیدگى به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت، مدتى است در شبکه‌هاى اجتماعى و فضاى سایبرى از خطى ناشناس، فردى با تهدید به انتشار عکس‌هایم درخواست‌هاى نامشروعى را دنبال مى‌کند که این موضوع پریشانى خاطر خانواده‌ام را موجب شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان نیشابور در پى بررسى‌هاى صورت گرفته و تحقیقات به عمل آمده توانستند عامل مزاحمتهاى اینترنتى را شناسایى و با هماهنگى قضایى به مکان پلیس فتا دلالت نمایند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: متهم به نام امیر‌حسین 18 ساله با مشاهده ادله غیر‌قابل انکار پلیس اعتراف نمود، از کودکى از دختر فامیل‌مان و برخورد و اخلاق خوبش خوشم مى‌آمد اما به دلیل اختلاف سنى زیادى که با او داشتم مسلما بیانش هم موضوعى خنده‌دار بود، به همین خاطر پس از گذشت چند سالى با در دل داشتن عشق و علاقه قدیمى، سعى کردم وى را در فضاى سایبرى دنبال نمایم و باخطى ناشناس، شاکى را تهدید به انتشار عکس‌هایش مى‌کردم و به نوعى مزاحم وى مى‌شدم اما تهدید به انتشار عکس فقط موضوعى براى تهدید وى بود و من هرگز عکسى از وى در اختیار ندارم!

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم به همراه پرونده متشکله، تحویل مقام قضایى گردید.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: با توجه به رشد جرایم سایبرى در حوزه اخلاق، عدم توجه به هشدارهاى پلیس و ناآگاهى از نحوه مواجهه با مجرمین به ویژه در جرایم اخلاقى تبعات بسیار سوئى براى قربانیان که عمدتا بانوان محترم مى‌باشند، دارد. از همین رو سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir علاوه بر درج هشدارهاى مهم و اخبار حوادث سایبرى، آماده دریافت هرگونه نقطه نظرات شهروندان و گزارشات واصله مى‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-27 14:23

افزودن دیدگاه جدید