کد مطلب: 

202222

راه‌اندازی سامانه آنلاین سنجش کیفیت سرویس مکالمات

به منظور شفاف سازی و ضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت و به دنبال ارائه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تاخیر و درصد از دست رفتن بسته ها، این شرکت اقدام به انتشار وضعیت کیفی شبکه های مکالمات بین شهری و بین الملل بر روی سایت خود کرده است.
راه‌اندازی سامانه آنلاین سنجش کیفیت سرویس مکالمات

به گزارش سیتنا، مهندس سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه ، با انتخاب گزینه های شبکه داخلی یا شبکه بین الملل وضعیت شاخص های کیفی این حوزه را مشاهده کنند.

وی در ادامه گفت: در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات (ASR)،  درصد کارایی کانال ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانال ها (AHT) مربوط به 24 ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده می شود،که این اطلاعات هر 15 دقیقه یکبارنیز بروز رسانی می شود.

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در بخش شبکه بین الملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات (ASR) و متوسط زمان مکالمات (ACT) صادره بین الملل، در 24 ساعت روز گذشته نمایش داده می شود.

وی تصریح کرد: این اطلاعات به تفکیک شبکه های ثابت استانی بر روی نقشه ایران ، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-26 16:41

افزودن دیدگاه جدید