کد مطلب: 

202154

حمایت شرکت مخابرات ایران از استارت آپ های حوزه فناوری

مجری حمایت از شرکت های نوپا، از حمایت ویژه شرکت مخابرات ایران از استارت آپ ها در حوزه سلامت، انرژی و باند پهن سیار خبر داد.
حمایت شرکت مخابرات ایران از استارت آپ های حوزه فناوری

دکتر علمایی در گفت‌وگو خبرنگار سیتنا، افزود: حوزه ICT، حقیقتاً به عنوان پیشران توسعه در حال حاضر شناخته می شود و مخابرات نیز در همین راستا، از استارت آپ هایی که خدمات ICT در آنها نمود بیشتری داشته باشد، حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه، شتاب دهنده شرکت مخابرات ایران در حمایت از ایده های نو (شاما) به تازگی راه اندازی شده، افزود: توسط این مرکز، سازوکار حمایت از استارت آپ ها، یکپارچه شده و به سبکی روش‌مند از ایده های نوین در حوزه فناوری و خدمات ICT حمایت می شود.

علمایی گفت: بدین منظور صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر که در دنیا با عنوان VC) Venture capital) یا سرمایه گذاری خطرپذیر شناخته می شود، در حال راه اندازی است.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران در این راستا، از استارتاپ هایی که توان عملیاتی سازی و تجاری سازی ایده های خود را در حوزه فناوری و خدمات ICT دارا نیستند، حمایت خواهد کرد.

دکتر علمایی افزود: مذاکرات مستقیمی با مشتریان و استارت آپ ها در حوزه یاد شده صورت گرفته تا از طریق سرمایه گذاری ریسک پذیر از آنها حمایت لازم به عمل آید.

وی همچنین یکی از مهم ترین حوزه های حمایت از شرکت های نوین را حمایت از استارتاپ هایی که در بخش باند پهن سیار فعالیت می کنند، عنوان کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران با خدمات ارائه شدده به مشتریان و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه ICT، به دنبال ارائه دسترسی بی سیم وای فای همیشگی به مشتریان خود است، به نحوی که با توسعه باند پهن ثابت و سیار، مشتریان در همه جا و همه وقت متصل به شبکه باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-23 11:57

افزودن دیدگاه جدید