کد مطلب: 

202145

رونمایی از سری جدید گوشی‌های LG

ال‌جی سری جدید گوشی‌های خود به اسم سری Q را معرفی کرد. این سری بعد از گوشی G6 اولین گوشی‌هایی هستند که نمایشگر FULLVISION را در اختیار مشتریان می‌گذارند. گوشی Q6 بسیاری از قابلیت‌های چشمگیر گوشی G6 را با قیمتی رقابتی عرضه می‌کند.
رونمایی از سری جدید گوشی‌های LG

به گزارش سیتنا، سری Q ال‌جی، جدیدترین سری از میان‌رده‌های قدرتمند ال‌جی است که قابلیت‌های گوشی‌های رده ‌بالا و پیشرفته ال‌جی را با قیمتی استثنایی عرضه می‌کند. به عنوان اولین مدل از گوشی‌های سری Q، مدل Q6 دارای بسیاری از نوآوری‌های مورد توجه گوشی پرچمدار G6 مثل صفحه‌نمایش  FULLVISIONبا حاشیه تصویر کم است که در قالب یک طراحی بی‌نظیر و بدنه‌ای فوق‌العاده عرضه شده است. خانواده گوشی‌های Q6 شامل Q6+ ، Q6 و Q6α است. این سه مدل با توجه به مخاطبان خود با حافظه داخلی و حافظه جانبی متفاوتی ارائه می‌شوند. مدل Q6+ با 4 گیگابایت حافظه موقت (رم) و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مدل Q6 با 3 گیگابایت حافظه موقت و 32 گیگابایت حافظه داخلی و مدل Q6α با 2 گیگابایت حافظه موقت و 16 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت‌هایی رقابتی عرضه خواهند شد.
در زمانی که حاشیه تصویر کم تبدیل یک موضوع مورد توجه در حوزه گوشی‌های پرچمدار شده است، گوشی Q6 اولین مدلی است که این قابلیت را در بین گوشی‌های میان‌رده به بازار عرضه می‌کند. صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد 5.5 اینچی FHD+ FullVision که در گوشی Q6 به کار رفته است از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد و باعث می‌شود تماشای ویدئو، بازی کردن و انجام چند کار همزمان بسیار لذت‌بخش‌تر شود. ویژگی «بدون حاشیه بودن» صفحه‌نمایش به گونه‌ای طراحی شده است تا علاوه بر بیشتر کردن اندازه صفحه‌نمایش نسبت به بدنه، از لمس تصادفی در زمانی که گوشی را در دست گرفته‌اید، جلوگیری کند.
و البته طراحی گوشی Q6 ال‌جی با توجه به مدل ساده و در عین حال زیبای آن، ظاهری فوق‌العاده‌ به آن بخشیده است. بدنه این گوشی با توجه به طراحی با ظرافت و البته بدون بیرون زدگی دوربین گوشی، از خمیدگی و لبه‌های گرد شده بهره می‌برد که با لبه‌های صفحه‌نمایش کاملا هماهنگ است. بدنه این گوشی از قالب فلزی مدرنی ساخته شده که باعث سبکی و استحکام گوشی شده و برای استفاده روزمره از گوشی راحتی بیشتری را در اختیارتان خواهد گذاشت.
گوشی Q6 نه تنها ظاهر زیبایی دارد، بلکه خیلی راحت می‌توان از آن استفاده کرد. به لطف تحقیقات ارگونومیکی که در توسعه گوشی G6 انجام شد، گوشی Q6 نیز بسیار راحت در یک دست قرار می‌گیرد. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، ال‌جی قابلیت تشخیص چهره را نیز به این گوشی اضافه کرده است تا کاربران بدون تلف کردن و با سرعت بیشتری نسبت به بقیه سیستم‌های تشخیص چهره گوشی‌ها، قفل گوشی را باز کنند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی ال‌جی Q6 از ویژگی‌های بی‌نظیر دوربین‌های ال‌جی نیز بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند از لنز 100 درجه عریضی استفاده می‌کند که به کاربر امکان تصویربرداری از یک گروه بزرگ مثل خانواده و دوستان را بدون هیچ زحمتی می‌دهد. سیستم‌عامل بهبود یافته LG UX 6.0 این دوربین از تمام ظرفیت ویژگی نسبت تصویر 18:9 و FullVision  استفاده می‌کند. با حالت تصویربرداری مربعی در دوربین این گوشی نیز می‌توانید عکس‌های مربع مانند خود را به اشتراک گذاشته و یا با ترکیب آنها عکس‌های متفاوتی بسازید.
گوشی ال‌جی Q6 از دوام بی‌نظیری برخوردار است. قاب فلزی که این گوشی را در بر گرفته است از جنس آلومینیوم فوق‌العاده مقاوم سری 7000 است. ماده‌ای که به عنوان یکی از مقاوم‌ترین آلیاژهای آلومینیوم شناخته شده و به صورت گسترده در صنایع مختلف مثل هوافضا استفاده می‌شود. این محصول تحت آزمایش‌های مختلف شرکت ال‌جی قرار گرفته و بیش از 20 تست مختلف برای باتری از جمله گرما، سوراخ‌شدن، ضربه و شرایطی فراتر از استاندارهای معمول بین‌المللی از سر گذرانده است. همچنین با وجود گرمای زیاد داخل دستگاه، یک پد خنک‌کننده در گوشی قرار گرفته و قسمت‌های گرمازا تا آنجایی که ممکن است با فاصله از یکدیگر قرار گرفته‌اند.
آقای Juno Cho  مدیر بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: گوشی مدلQ6 ترکیبی از ویژگی‌های پرچم‌داران، عملکرد عالی و قیمت رقابتی قابل‌توجه است. ترکیبی که با توجه به بررسی‌ها از نحوه استفاده از گوشی‌های همراه در سرتاسر دنیا، بسیار برایمان مهم است. سری Q راه ما برای ارائه تجربه بی‌نظیر گوشی‌های پرچم‌دار و پیشرفته ال‌جی به مصرف‌کنندگان بیشتر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-22 16:45

افزودن دیدگاه جدید