کد مطلب: 

202134

دیتاسنتر ملی آسیاتک در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا افتتاح شد

مراسم افتتاح فاز یک دیتاسنتر ملی آسیاتک در برج میلاد به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی دنیا، برگزار شد.
دیتاسنتر ملی آسیاتک در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم افتتاح فاز یک دیتاسنتر ملی آسیاتک در فضایی با مساحت بیش از 900 مترمربع در برج میلاد تهران به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی دنیا و مستحکم‌ترین سازه مخابراتی کشور با حضور تنی چند از مدیران حوزه‌ی شهری و فاوای کشور برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، محمد علی یوسفی‌زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک، گفت: شرکت آسیاتک همواره در راستای همراهی با شبکه ملی اطلاعات اقدامات مهمی انجام داده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش انتقال دیتای داخلی از خارج به داخل کشور، اهمیت ایجاد و ارتقای فضای امن و کافی در کشور بیش از پیش به چشم می خورد و در این راستا و با توجه به حجم عظیم این پروژه و همچنین اهمیت ویژه امنیت در آن، انتخاب مکانی که دارای ویژگی های منحصر به فرد از نظر تکنولوژی ساخت، امنیت اطلاعات، ارتفاع، تجهیزات، تامین انرژی های پایه و سایر ملزومات تخصصی و تکنیکی باشد، بسیار مهم به نظر می رسید.

وی گفت: بر همین اساس در خصوص انتخاب بهترین فضای ممکن با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا، پس از برگزاری جلسات تخصصی و کاربردی، فضایی با مساحت بیش از 900 مترمربع در برج میلاد تهران به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی دنیا و مستحکم ترین سازه مخابراتی کشور به این پروژه اختصاص داده شد.

وی در پایان تاکید کرد: با افتتاح دیتاسنتر ملی آسیاتک در برج میلاد و همچنین شروع به کار چند سرویس مهم ارتباطی دیگر از جمله تلفن ثابت کشوری آسیاتک و ارائه خدمات ویژه ارتباطی به شرکت های Servco ، گام مهمی در راستای نیل به اهداف کلان فاز سوم شبکه ملی اطلاعات برداشته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-22 12:23

افزودن دیدگاه جدید