کد مطلب: 

202109

گوشی ال‌جی G6؛ گزینه‌ای مناسب برای سفر

خارج از انواع و اقسام گجت‌هایی که با خود به سفر می‌بریم، گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین نقش را در سفر ما بازی می‌کنند. در این میان بعضی گوشی‌ها مثل مدل G6 شرکت ال‌جی با توجه به قابلیت‌هایش نسب به دیگر مدل‌ها گزینه بهتری برای سفر محسوب می‌شوند.
گوشی ال‌جی G6؛ گزینه‌ای مناسب برای سفر

به گزارش سیتنا، هدف سفر همیشه خلاص شدن از روزمرگی و تجربه حسی متفاوت بوده است. با این حال مسافران امروزی همیشه در سفرهای خود قسمتی از روزمرگی را نیز به دنبال خود همراه می‌کنند. قسمتی که معمولا به اینترنت‌گردی می‌گوییم و چه در سفر و چه غیر آن نمی‌توانیم به راحتی بی‌خیالش بشویم. البته همراه کردن وسایلی که به اینترنت وصل می‌شوند همیشه چیز بدی در سفر محسوب نمی‌شود. حتی بیشتر مواقع  برنامه‌ریزی‌ها، پیدا کردن مسیرها و سرگرمی‌های خود در طول سفر را مدیون همین گجت‌های مختلف هستیم. آمار نیز ثابت کرده است که بیشتر افراد تمایل دارند در هنگام سفر اتصال خود را با جهان مجازی حفظ کرده و از کار و زندگی خود دور نشوند! به عنوان مثال دو سوم مسافران هواپیما گفته‌اند که دسترسی به وای فای در هواپیما یکی از عوامل مهم برای انتخاب پروازشان است. همچنین حدود 70 درصد توریست‌ها روی در دسترس بودن وای فای ارزان و پرسرعت در محل اقامتشان تاکید داشته‌اند.

نرم‌افزارهای معروف و  پراستفاده این دوره مثل نمونه‌های وطنی Uber و یا نرم‌افزارهایی که پیشنهاد توریستی خاصی مثل محل اقامت و مکان‌های  مناسب تفریح به شما می‌دهند، کمک می‌کنند تا سفر لذت‌بخش تری را تجربه کرده و در عین حال پول کمتری خرج کنیم. به علاوه نرم‌افزارهای مسیریابی هم می‌توانند بهترین مسیر، بهترین مکان برای غذا خوردن و غیره را  روی نقشه مشخص کنند. همه این موارد فقط به لطف متصل بودن به اینترنت در اختیار ما قرار می‌گیرد.

خارج از انواع و اقسام گجت‌هایی که با خود به سفر می‌بریم، گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین نقش را در سفر ما بازی می‌کنند. در این میان بعضی گوشی‌ها مثل مدل G6 شرکت ال‌جی با توجه به قابلیت‌هایش نسب به دیگر مدل‌ها گزینه بهتری برای سفر محسوب می‌شوند. قابلیت‌هایی مثل دوربین با کیفیت و مجهز به لنز عریض خود که اجازه می‌دهد از هر منظره‌ای با هر وسعتی به راحتی عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی قرار دهیم. و یا مقاومت خارق‌العاده آن در برابر ضربه و آب که باعث می‌شود در سفر نگران زمین خوردن و یا غرق شدن آن نباشیم و از ساحل گرفته تا کوهستان، با خیال راحت از آن استفاده کنیم. از همیشه در سفر وسیله و یا کوله‌پشتی به همراه خود داریم، و به همین خاطر نمی‌توانیم با هر دو دست با گوشی کار کنیم. این گوشی در یک دست به راحتی جای گرفته و بدون ایجاد مزاحمت اضافه، به راحتی کارمان را راه می‌اندازد. همه این موارد به علاوه قابلیت‌های فراوان و متنوع دیگر باعث شده گوشی G6 تبدیل به بهترین همسفر شما در تعطیلات شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-20 14:30

افزودن دیدگاه جدید