کد مطلب: 

202099

ارزیابی عملکرد اپراتورهای سیار بر اساس شکایات مشترکان

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد.
ارزیابی عملکرد اپراتورهای سیار بر اساس شکایات مشترکان

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.

وی افزود: بر این اساس دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶، تعداد ۳ هزار و ۷۳ شکایت در حوزه نظارت بر سرویسهای ارتباطی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد به ۲ هزار و ۴۵۹ شکایت رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات مشترکان از دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶، به طور مستمر بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

جدول وضعیت رسیدگی به شکایات اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در اینجا درج شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-19 10:18

افزودن دیدگاه جدید