کد مطلب: 

202084

تأمین اجتماعی به دور از هیاهو در حال ارائه خدمت است

مشاور عالی اجرایی و دستیار عامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنای ما در سازمان تأمین اجتماعی استفاده از همه افکار و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی است و از طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرا استقبال می کنیم و این کار را لازمه موفقیت سازمان می دانیم.
تأمین اجتماعی به دور از هیاهو در حال ارائه خدمت است

به گزارش سیتنا، دکتر محمدرضا جعفریان در جلسه ای با اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی اظهار داشت: منافع اصلی تعامل سازنده بین سازمان تأمین اجتماعی و تشکل ها و شرکای اجتماعی به جامعه تحت پوشش باز می گردد و ما آماده گسترش همکاری با جامعه کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان هستیم.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و هم افزایی با شرکای اجتماعی بتوانیم زمینه گسترش خدمات این سازمان و جلب رضایت جامعه هدف را فراهم کنیم.

حسین شاهوردی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: طرح کرامت رضوی با جدیت دنبال می شود و به منظور تسهیل اجرای این برنامه و اعزام بازنشستگان اختیارات اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی افزایش یافته است.

وی صدور کارت شناسایی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: این کارتها با همکاری حوزه های فنی سازمان در حال اجرا است.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: تعامل سازنده بین سازمان تأمین اجتماعی و کانون های بازنشستگی اقدامی ارزشمند است و همفکری و تبادل نظر در امور مربوط به بازنشستگان به خوبی در حال انجام است.

وی طرح کرامت رضوی را از اقدامات ماندگار و موفقیت آمیز سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: این برنامه در سال جاری همزمان با روز کارگر آغاز شده و امیدواریم با تسریع در اعزام بازنشستگان بتوانیم برنامه های سال جاری را با موفقیت اجرا کنیم.

محمد اسدی، نایب رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: سازمان تأمین اجتماعی به دور از هیاهو و در بستر کارشناسی در حال ارائه خدمت به جامعه هدف و از جمله بازنشستگان و مستمری بگیران است.

وی افزود: برنامه های متنوعی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی این سازمان در حال اجرا است منشأ خدمات ارزنده ای است و امیدواریم با انتصاب دکتر جعفریان شاهد توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-18 13:06

افزودن دیدگاه جدید