کد مطلب: 

202072
مدیرعامل همراه اول در گفت‌وگو با سیتنا:

تعرفه‌ی مکالمات همراه اول کاهش نمی‌یابد؛ منتظر ارائه‌ی بسته‌های متنوع دیتا و مکالمات باشید

مدیرعامل همراه اول اگرچه به کاهش تعرفه‌‌ی مکالمات این اپراتور پاسخ منفی می‌دهد، ولی از ارائه‌ی بسته‌های متنوع همراه اول در بخش دیتا و مکالمات طی روزهای آتی خبر می‌دهد.
تعرفه‌ی مکالمات همراه اول کاهش نمی‌یابد؛ منتظر ارائه‌ی بسته‌های متنوع دیتا و مکالمات باشید

مهندس "وحید صدوقی" در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا که با توجه به کاهش تعرفه‌ی مکالمات سیم‌کارت های دائمی در دو اپراتور دیگر، آیا شما برنامه‌ای برای کاهش تعرفه‌ها ندارید؟ گفت: اپراتورها برای اینکه فضای رقابتی ایجاد کنند و تنوع، تحول و نیاز مشترکین شان دیده شود، این کار را انجام می دهند. ما هم قطعا این نیازها را می‌بینیم. خیلی از این نیازها تامین شده و به شکلی ارائه شده است و نیازهای جدید مشترکان را تامین خواهیم کرد.

مدیرعامل همراه اول در پاسخ به تکرار سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه آیا منتظر کاهش تعرفه‌های همراه اول باشیم؟ ادامه داد: کاهش تعرفه خیر، ولی پیشنهاداتی برای مشترکین داریم. بعد از طرح نظرات وزیر محترم ارتباطات، این موضوع را در این هفته بررسی کردیم که بتوانیم بسته‌های جدید و متنوع به مشترکین ارائه دهیم.

صدوقی خاطرنشان کرد: مشترکینی که از این بسته‌ها استفاده می‌کنند، هم در بخش دیتا و هم در بخش مکالمات می‌توانند شاهد ارائه‌ی بسته‌های متنوع باشند که به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه ارزیابی شما از ادامه روند ترابردپذیری با توجه به کاهش تعرفه‌های دو اپراتور دیگر چیست؟ اظهار داشت: ما در ترابردپذیری سعی می‌کنیم از نقاط قوت همراه اول حداکثر استفاده و بهره برداری کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-17 11:27

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
بسته مکالمه مقرون به صرفه بذارید مثل دو سال پیش
ارسال شده توسط آرمین در 26 تير 96 - 17:31

افزودن دیدگاه جدید