کد مطلب: 

202061

وزیر دادگستری؛ تجمیع بزرگترین بانک اطلاعاتی حقوق کودک در سامانه گنج

وزیر دادگستری تاکید کرد: مردم کشورمان در استفاده از فضای مجازی جلوتر از دولت هستند بنابراین ما نیز باید تلاش کنیم علی رغم موانعی که وجود دارد دولت الکترونیکی را گسترش دهیم.
وزیر دادگستری؛ تجمیع بزرگترین بانک اطلاعاتی کشور در سامانه گنج

به گزارش خبرنگار سیتنا، مصطفی پورمحمدی در مراسم افتتاح پروژه های رایتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در ابتدا ضمن تشکر از تمامی تلاشگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به ویژه دکتر واعظی، دکتر فیروز آبادی، مهندس جهانگرد و بقیه فعالان این عرصه، گفت: رایتل توانسته به موفقیت های زیادی دست یابد و صمیمانه از تمامی همکاران این مجموعه و همچنین دکتر ربیعی تشکر می کنم و اگر امروز بخواهیم از حقوق شهروندی حمایت کنیم ابزار اصلی تکنولوژی ICT است و برای ارائه خدمات خوب و مناسب این موضوع ضرورت جدی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم به این حوزه توجه ویژه ای داشت، گفت: خدا را سپاسگذارم و خرسندم از اینکه مردم ما در استفاده کردن از این فضا، گسترش شبکه اطلاعاتی و مباحث اینترنتی و موضوعات مرتبط با آن جلوتر از دولت هستند و شاید در دولت از این فضا آنچنان که باید و شاید استفاده نبردیم و مردم جلوتر از دولت هستند.

پورمحمدی با تاکید بر گسترش دولت الکترونیکی، گفت: با موانعی در این زمینه رو به رو  هستیم ولی در دولت با تاکیدات مقام معظم رهبری، عنایت رییس جمهور و تلاش وزارت ICT توفیقاتی ایجاد شده و شبکه ملی اطلاعات امروز در عرصه های مختلف زیر بار آمده و همه باید از این فضا استفاده کند.

وزیر دادگستری، افتتاح سامانه گنج انسان توسط رایتل را اقدامی نیکو و ارزشمند دانست و اظهار کرد: حدود 24 میلیون شهروند ما زیر 18 سال هستند و آینده کشور ما بستگی به این دارد که چگونه از این نسل حمایت کرده و نیازهای آنها را تامین کنیم و هر آنچه که امروز با جامعه کودک و نوجوانمان عمل کنیم تصویر آینده کشورمان است و باید کشور بر روی این موضوع سرمایه گذاری کند.

وی افزود: مرجع ملی حقوق کودک از سال ها پیش در وزارت دادگستری تشکیل شد و در استانداری ها نیز شکل گرفته و مهم این است که مجموعه دستگاه ها بر اساس اطلاعات واقعی در این زمینه بتوانند تصمیم گیری کنند.

پور محمدی با بیان اینکه در این سامانه بزرگترین بانک اطلاعاتی کشور در حوزه حقوق کودک را تجمیع کرده و انباشت فوق العاده ای در رابطه با این حوزه شکل گرفته است، گفت: امیدواریم بستر جدی خدمات دولت الکترونیکی، استفاده از فضای شبکه ارتباطی کشور و بهترین نوع بهره برداری از شبکه اجتماعی انشالله در فازهای بعدی اتفاق بیافتد و رایتل با گام های ارزشمندی که برداشته بتواند این مسیر خود را ادامه داده و به دست آوردهای بهتر و بزرگتری دست یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-16 17:19

افزودن دیدگاه جدید