کد مطلب: 

202018
احتمال افزایش ترابرد مشترکان دو اپراتور به سمت رایتل؛

رایتل از پایین ترین نرخ مکالمه در کشور برخوردار است

در حال حاضر قیمت هر دقیقه مکالمه در سیم کارت های دائمی رایتل 299 ریال، ایرانسل 333 ریال و همراه اول حداقل 570 ریال است، که رایتل از پایین ترین نرخ مکالمه برخوردار است.
رایتل از پایین ترین نرخ مکالمه در کشور برخوردار است

به گزارش سیتنا، بازار اپراتورهای تلفن همراه کشور طی روزهای گذشته شاهد تحولات چشمگیری بوده است.

پس از آنکه ایرانسل در اقدامی هزینه هر دقیقه مکالمه خود را به 333 ریال کاهش داد، رایتل نیز هزینه هر دقیقه مکالمه را 299 ریال اعلام کرد؛ این در حالی است همراه اول همچنان بابت هر دقیقه مکالمه درون شبکه از مشترکان خود مبلغ 570 ریال و برای ارتباط با ایرانسل و رایتل مبلغ 625 ریال دریافت می‌کند.

در صورت عدم تغییر تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی همراه اول و حتی ایرانسل، به نظر می‌رسد طی روزهای آتی شاهد ترابرد مشترکان دائمی این دو اپراتور به سمت رایتل باشیم تا بتوانند از پایین ترین نرخ مکالمه در کشور برخوردار شوند.

به این ترتیب مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی رایتل و ترابردکنندگان به رایتل از میان مشترکین دایمی سایر اپراتورها می توانند با سایر مشترکین رایتل و اپراتورهای دیگر و تلفن ثابت با پرداخت عدد ثابت 299 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کنند. در همین حال، هزینه تماس صوتی کمتر از دقیقه برای رایتلی ها همانند گذشته به صورت ثانیه‌ای محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-14 10:04

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
چرا مشترکین اعتباری شامل این کاهش تعرفه نمیشن؟؟ میخوان مردم مجبور کنن که خط دائمی بگیرن
ارسال شده توسط آرمین در 23 تير 96 - 13:26

افزودن دیدگاه جدید