کد مطلب: 

202001

حاشیه‌های توقف فروش اینترنت حجمی در ایران

خبر توقف فروش اینترنت حجمی برای مشترکان ثابت در ایران مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وزیر ارتباطات با بیان اینکه اعلام اجرای این تصمیم از مرداد ماه واقعیت ندارد، می‌گوید زمان اجرای این تصمیم هنوز مشخص نشده است.
حاشیه‌های توقف فروش اینترنت حجمی در ایران

به گزارش سیتنا، سایت خبرگزاری آلمان نوشت: خبر توقف فروش اینترنت حجمی برای مشترکان ثابت در ایران مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وزیر ارتباطات با بیان اینکه اعلام اجرای این تصمیم از مرداد ماه واقعیت ندارد، می‌گوید زمان اجرای این تصمیم هنوز مشخص نشده است.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران روز سه‌شنبه ۲۰ تیر (۱۱ژوئیه)  در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ «همانطور که پیشتر توضیح داده شد، موضوع حذف فروش حجمی اینترنت در بخش اینترنت ثابت برای حمایت از کاربران در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.»

به گفته واعظی در این باره کمیته‌ای تشکیل شده و تا پایان مرداد ماه در "کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات" درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

برخی رسانه‌های خبری در ایران روز ۱۸ تیر ماه به نقل از وزیر ارتباطات مدعی شدند که ارائه اینترنت حجمی از مرداد ماه متوقف خواهد شد. موضوعی که توسط وزارت ارتباطات تکذیب شد.

واعظی با انتقاد نسبت به انتشار "خبرهای نه چندان دقیق" در رسانه‌ها با بیان اینکه تکذیب کلی این طرح نیز درست نیست، ‌افزود: «به نظر می‌رسد برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها کماکان روش خود در زمان انتخابات را دنبال و سعی می‌کنند با ارائه تیترهای متفاوت و تشویش اذهان مخاطبان، تلاش‌های دولت برای مردم را مخدوش کنند.»

او بدون ارائه زمان مشحص وعده داد که این تصمیم عملی خواهد شد.

سرویس‌های ارائه خدمات اینترنتی در ایران، اینترنت را به دو صورت حجمی و نامحدود ارائه می‌کنند. در سیستم حجمی کاربران برای یک بازه زمانی مشخص، از ترافیک اینترنتی ثابتی برخوردار هستند و با پایان مصرف حجم مشخص شده، نیاز به شارژ مجدد وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-12 14:26

دیدگاه‌ها

تصویر رضائی
سلام ، نیاز به تصمیم گیری در خصوص فروش حجمی و یا نامحدود نمیخواهم شرکت ها داشته باشند ، فقط اینترنت ما را قطع نکنند ، با توجه به ورو نسل 4 جی ، اثدام به مودم ثابت 4 جی از ایرانسال کرده ام و با توجه به اینکه فعالیت من در بورس می باشد الان 5 روز است که اینترنت من و به دلائیل خیلی مسخره قطع کرده و می گویند نقص مدارک اما تا کنون 3 بار مدرک به ایرانسل 4 جی تحویل داده شده است اما تا کنون اینترنت وصل نشده است و اصلا پیگیر وصل اینترنت من نیستند و با توجه به شغل من ، وایمکس 4 جی ایرانسل طی این 5 روز کلی به من خسارت مادی وارد کرده اند و اصلا پاسخگو نیستند و لطفا راهنمائی کنید که به کجا شکایت باید کرد ؟ تشکر
ارسال شده توسط رضائی در 22 تير 96 - 12:20

افزودن دیدگاه جدید