کد مطلب: 

201992
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد:

پذیرش شرکت‌های رشدی و توسعه‌ای، جهت استقرار در پارک تخصصی ICT

پارک علم و فناوری تخصصی ICT در سایت امام سجاد (ع) وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به پذیرش تعداد محدودی شرکت رشدی و توسعه ای جهت استقرار در شعبه پارک دانشگاه تهران واقع در سایت امام سجاد (ع) اقدام می نماید.
پذیرش شرکت‌های رشدی و توسعه‌ای، جهت استقرار در پارک تخصصی ICT

به گزارش سیتنا، دکتر خوانساری گفت: شرکتهایی که در این مرحله پذیرش می گردند، در ابتدا توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پذیرفته می شوند و پس از شروع رسمی فعالیت پارک تخصصی ICT- که مسئولیت راه اندازی آن توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد- به صورت خودکار به عنوان پذیرفته شده آن پارک تلقی خواهند شد و از مزایای یک پارک علم و فناوری تجاری با پشتوانه مشترک دانشگاه تهران و وزارت ICT برخوردار خواهند بود.

وی به مزایای پذیرفته شدگان این دوره در سایت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: شرکتهای پذیرفته شده در قدم اول از مزایای معمول پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از جمله برخورداری از حمایتهای مالی با ضریب دو نسبت به مقررات پارک دانشگاه تهران(ویژه شرکتهای رشدی) و بهره مندی از تخفیف اجاره 50 درصد دوره راه اندازی و شش ماهه آغاز اسکان استفاده خواهند کرد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه سایر خدمات برنامه های برتری بخش از جمله اسکان در فضای با کیفیت با دسترسی عالی از شهرهای تهران و کرج، برخورداری از زیرساخت شبکه اطلاعات پر سرعت، برخورداری از رایانش ابری، برخورداری از شرایط محیط پاک نرم افزاری، تسهیل دسترسی به بازار ملی، توسعه تعاملات و همکاری بین‌المللی و امکان مشارکت در پروژه‌های پیشران پارک را از دیگر مزایای شرکتهای مستقر در سایت پس از شروع فعالیت رسمی آن عنوان کرد.

وی اولویت پذیرش را با شرکتهایی دانست که در مدت زمان مذکور، تقاضای خود را به همراه کلیه مستندات لازم ارسال نموده و مطابق نظر کارگروه ارزیابی، امتیاز بالایی را کسب نمایند.

گفتنی  است؛ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 24 تیر ماه و یا دریافت 30 درخواست اول خواهد بود.

متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد پارک تخصصی ICT به آدرس http://ictstp.itrc.ac.ir و در خصوص فراخوان یاد شده به سایت http://stp.ut.ac.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-12 13:52

افزودن دیدگاه جدید