کد مطلب: 

201941

تفکیک ترافیک داخلی و خارجی در 20 استان عملیاتی شد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، گفت: تفکیک ترافیک بین الملل از ترافیک داخلی در 20 منطقه از مناطق مخابراتی سراسر کشور به صورت کامل اجرایی و در مناطق باقیمانده نیز در حال عملیاتی شدن است.
تفکیک ترافیک داخلی و خارجی در 20 استان عملیاتی شد

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران، با هدف کاهش هزینه و افزایش سرعت دسترسی به سایت های داخلی ، با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، موضوع تفکیک ترافیک داخلی از بین الملل را با ابلاغ به مناطق مخابراتی در سراسر کشور از  اردیبهشت ماه سال جاری آغاز کرد.

وی اظهار داشت: با اجرای این مصوبه در مناطقی که  تفکیک ترافیک بین الملل از ترافیک داخلی صورت پذیرفته،  قیمت تعرفه داخلی 50 درصد از تعرفه بین الملل ارزان تر محاسبه می شود.

مهندس بیدخام اضافه کرد: تفکیک ترافیک در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،  اصفهان، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی،  سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، همدان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی ، گیلان ، اردبیل ، مرکزی، چهارمحال بختیاری ، لرستان و قم به صورت کامل عملیاتی شده و در مناطق مخابراتی دیگر، نیز در حال راه اندازی می باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: مشتریانی که از سایت های داخلی استفاده می کنند، می توانند با پرداخت هزینه کمتر از حجم اینترنت بیشتر استفاده کنند یا به عبارتی حجم اینترنت مصرفی آن ها دو برابر می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-09 18:05

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
چرا دقیق توضیح نمیدن واسه مردم؟! الان فقط 200سایت داخلی شامل این تخفیف میشن! باید تمامی سایت های داخل کشور تخفیف بخورن، به عنوان مثال سایت های داخل کشور که محتواشون فیلم های سینمایی و موسیقی هست اونا هم باید اضافه بشن
ارسال شده توسط آرمین در 19 تير 96 - 11:08

افزودن دیدگاه جدید