کد مطلب: 

201902

جایگاه موثر دانشکده پست و مخابرات در تربیت نیروی کاربردی حوزه ICT

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: جایگاه دانشکده پست و مخابرات در تربیت نیروی کاربردی حوزه ICT بسیار موثر بوده است.
جایگاه موثر دانشکده پست و مخابرات در تربیت نیروی کاربردی حوزه ICT

به گزارش سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه‌ نسل چهارم و در ارزیابی عملکرد دانشکده پست و مخابرات در تربیت نیروی انسانی متخصص برای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: من در جریان جزییات اقدامات همکاران در این دانشکده نیستم اما به نظرم جایگاه  دانشکده پست و مخابرات در تربیت نیروی کاربردی حوزه ICT بسیار موثر بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: ما یکی از مشکلاتی که داریم این است که بسیاری از دانشجوهایمان زمانی که فارغ التحصیل شده و مشغول بکار می‌شوند، در حوزه موضوع کاری، تنها دانش آکادمیک آن را دارند و هیچ تجربه ای ندارند، که این نقطه ضعف باید رفع شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خاطرنشان کرد: در همین راستا دانشکده پست و مخابرات می تواند در تربیت این نیروها خیلی تاثیرگذار باشد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار نسل چهارم در خصوص برگزاری دوره آموشی اینترنت اشیاء توسط دانشکده پست و مخابرات و با نظارت ITU هم گفت: چنین همایش‌های بین المللی یا Workshopهایی می تواند به موضوع کاربردی کردن مباحث علمی کمک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-06 17:37

افزودن دیدگاه جدید