کد مطلب: 

201886

استفاده از ظرفیت دانشکده‌ی پست و مخابرات برای برگزاری دوره‌های بین‌المللی پست

مسوول هماهنگ کننده پستی آسیا و اقیانوسیه APPC در دیدار با دکتر یزدانیان، رییس دانشکده پست و مخابرات و بازدید از امکانات و تجهیزات آموزشی این دانشکده، علاقه مندی خود نسبت به هماهنگی جهت برگزاری دوره های بین المللی پستی به میزبانی دانشکده، را ابراز کرد.
استفاده از ظرفیت دانشکده‌ی پست و مخابرات برای برگزاری دوره‌های بین‌المللی پست

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، دکتر یزدانیان، در دیدار با آمیتاب سینگ، از مدرسین و هماهنگ کننده دوره های آموزشی کالج پستی آسیا و اقیانوسیه،(APPC ) که رییس اداره پژوهش و فناوری و رییس گروه پست دانشکده نیز در آن حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

رییس دانشکده پست و مخابرات در این دیدار، با ابراز علاقه مندی نسبت به میزبانی دانشکده در برگزاری دوره های آموزشی مشترک با APPC پیشنهادی در زمینه برگزاری دوره های تخصصی پستی برای کشورهای کمتر توسعه یافته آسیا اقیانوسیه (LDC) ارایه داد که مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت.

آمیتاب سینگ، هماهنگ کننده دوره های آموزشی کالج پستی آسیا و اقیانوسیه، در ادامه از کلاس های آموزشی دارای تجهیزات کمک آموزشی، سایت کامپیوتری، آزمایشگاه IOT و سلف سرویس دانشکده بازدید کرد و از نزدیک با امکانات دانشکده آشنا شد.

گفتنی است، این ملاقات، در حاشیه دوازدهمین کنگره پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) و پس از ارایه توانمندی های دانشکده در نشست آموزشی این کنگره توسط ریاست دانشکده، صورت گرفت و مسوولان کالج پستی آسیا و اقیانوسیه علاقه مندی خود را نسبت به بازدید از دانشکده و استفاده از ظرفیت های آن در برگزاری دوره های آموزشی تخصصی پستی برای کشورهای عضو اعلام کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-05 14:17

افزودن دیدگاه جدید