کد مطلب: 

201875

Huawei Y7 Prime، با قابلیت بالا و قیمتی رقباتی

هواوی گوشی هوشمند جدیدی از سری Y معرفی کرد؛ دستگاهی خوش استیل و پرسرعت برای کاربران پرکار و اهل بازی و سرگرمی که به باتری قدرتمندی برای کارهای روزمره خود نیاز دارند.
Huawei Y7 Prime، با قابلیت بالا و قیمتی رقباتی

به گزارش سیتنا، هواوی جدیدترین گوشی از سریY را با نام Huawei Y7 Prime معرفی کرد. این گوشی از طراحی جدید و عملکرد عالی برخوردار است و برای کاربرانی در نظر گرفته شده که از گوشی موبایل‌شان انتظارات زیادی دارند.

این گوشی با باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با فناوری ذخیره هوشمند همیشه آماده به کار است و همراهی ارزشمند برای کسانی به شمار می‌رود که بدون وقفه در حال کار با گوشی هستند.

بدنه تمام فلزی Huawei Y7 Prime در کنار طراحی زیبا به همراه گوشه‌های گرد یکپارچه با بدنه حس خوبی را به کاربران در هنگام کار با این گوشی منتقل می نماید. این شکل از طراحی در کنار ضخامت حدود 8 میلی متری بدنه ظرافت مناسبی را در این کوشی برای کاربران به ارمغان آورده است.

صفحه نمایش 5/5 اینچی با رزولوشن 1290 در 720 پیکسل در کنار امکان نمایش رنگ‌ها را به شکل زنده کیفیت تصاویر را در این گوشی بسیار چشمگیر نموده است. طراحی این مانیتور در لبه ها به شکل خمیده و یکپارچه با بدنه انجام شده که بر زیبایی های این گوشی افزوده است.

عملکرد فوق‌العاده

Y7 Prime با باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با قابلیت ذخیره هوشمند، انرژی لازم برای یک روز کامل جهت گوش دادن به موسیقی، انجام بازی‌های ویدیویی و نیز ارتباط مدوام با دوستان و خانواده‌ را برای کاربر فراهم می‌کند. در نظر گرفتن این باتری برای این گوشی در حالی صورت گرفته که رقبای هم رده این گوشی از ظرفیت های کمتر و در حدود 3 هزار میلی آمپری برخوردار هستند.

هواوی گوشی Y7 را به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز کرده است.

عکاسی شفاف

دوربین اصلی Y7 Prime با 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل می باشد.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی با اندازه پیکسل های 1.25 μm امکان عکاسی با کیفیت در محیط های کم نور را برای این گوشی فراهم آورده است. از سوی دیگر این گوشی از  قابلیت فوکوس سریع با تکنولوژی PDAF بهره می برد که سرعت فوکوس و عکاسی با بهره گیری از این تکنولوژی بسیار بهینه شده و به 0.3 ثانیه رسیده است. در دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی امکان عکاسی سلفی با زاویه بسیار باز فراهم شده است که به کاربران امکان می دهد در فاصله های کوتاه، سوژه های بیشتری را در عکس های سلفی خود بگنجانند.

سرعت و عملکرد

Y7 Prime به سیستم‌عامل اندروید نسخه 7.0 مجهز شده که در عملکرد گوشی در زمینه سرعت و سهولت استفاده تاثیرگذار است. این مدل همانند پرچمداران هواوی به رابط کاربری EMUI 5.1 مجهز شده که باعث تسریع عملکردهای گوشی در کنار تجربه کاربری لذت بخش تر و راحت تر می‌شود. لازم به ذکر است که هوواوی در سیستم عامل این گوشی به شکلی عمل کرده که 90 درصد از کارهای لازم در کمتر از 3 مرحله قابل انجام می باشد.

حالت مراقبت از چشم با کم کردن طیف نور آبی مانیتور، امکان استفاده از گوشی را برای خواندن متون و بازی روی نمایشگر راحت‌تر کرده است.

قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر به شکلی سریع‌تر و ساده‌تر با یک تقویم هوشمند با اتصال به سرویس‌های پیامک، ایمیل و یادداشت‌ها ترکیب شده است.

در نهایت قیمت مناسب و بسیار با صرفه در کنار قابلیت هایی که در گوشی های پرچمدار بازار دیده می شود این گوشی را به انتخابی مناسب برای کاربرانی که به دنبال گوشی های با قابلیت های زیاد ولی قیمت مناسب هستند بدل کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-04 16:22

افزودن دیدگاه جدید