کد مطلب: 

201868
دکتر یزدانیان در دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه:

آمادگی دانشکده‌ی پست و مخابرات برای همکاری با کالج پستی آسیا و اقیانوسیه

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات، با ابراز علاقه مندی نسبت به همکاری با کالج پستی آسیا و اقیانوسیه (APPC)، گفت: آماده برگزاری دوره های آموزشی تخصصی پست برای منطقه و کشورهای همسایه هستیم.
آمادگی دانشکده‌ی پست و مخابرات برای همکاری با کالج پستی آسیا و اقیانوسیه

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان، در دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه که در تهران برگزار شد، طی سخنانی، با تاکید بر توانمندی‌های دانشکده‌ی پست و مخابرات در برگزاری  کارگا‌ه‌های آموزشی بین المللی و امکان فراهم نمودن زیرساخت‌های مورد نیاز آموزش از راه دور، در برگزاری دوره های مشترک، اظهار داشت: همکاری دانشکده با APPC زمینه ساز توسعه‌ی دوره‌های APPU خواهد بود.

وی با برشمردن توانمندی‌های دانشکده‌ی تحت مدیریتش، ادامه داد: دانشکده‌ی پست و مخابرات با برگزاری دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت در زمینه‌ی پست و مخابرات نقش موثری در تربیت متخصصان در حوزه‌های مورد نیاز سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر عهده دارد.

رییس دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات، افزود: این دانشکده دارای دو شعبه یکی در تهران و دیگری در اصفهان است که با داشتن امکانات آموزشی و سایت رایانه‌ای مجهز، مکان مناسبی برای میزبانی دوره‌های بین المللی به شمار می‌رود.

دکتر یزدانیان همچنین به عضویت آکادمیک این دانشکده در اتحادیه‌ی جهانی مخابرات (ITU) اشاره کرد و گفت: در همکاری نزدیک با اتحادیه‌ی جهانی مخابرات، تا کنون با میزبانی دو دوره‌ی آموزشی مشترک با این اتحادیه، همکاری خوبی داشته و از 17 تیرماه نیز دوره‌ی آموزشی اینترنت اشیاء به میزبانی دانشکده و همکاری این اتحادیه برای کشورهای اسیا و اقیانوسیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی منحصر به فرد در دانشکده ابراز امیدواری کرد تا شاهد همکاری با APPC باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-04 11:47

افزودن دیدگاه جدید