کد مطلب: 

201861

شش برند چینی در میان 10 گوشی هوشمند اول جهان

در رده بندی پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در جهان، شرکت "هوآ‎وی"،"اوپو" و "ویوو"(vivo) به دنبال سامسونگ و اپل در جایگاه سوم تا پنجم قرار دارند.
شش برند چینی در میان 10 گوشی هوشمند اول جهان

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، بر اساس رده بندی میزان فروش گوشی‎های هوشمند بازار چین در سه ماه اول سال جاری که از سوی آژانس تحقیقاتی آی دی سی (IDC) انجام شده است، گوشی‎های ساخت چین مانند "هوآوی"،"اوپو" و "ویوو" به ترتیب 20 درصد، 18.2 درصد و 14.1 درصد سهم بازار چین را به خود اختصاص داده‎اند و از شرکت "اپل" که با 9.2 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد پیشی گرفته‎اند.

در سال 2012 میلادی، شرکت‎های "سامگسونگ" و "اپل" جایگاه اول و سوم رده‎بندی پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در چین به خود اختصاص داده بودند.

از سوی دیگر، در رده بندی پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در جهان، شرکت "هوآ‎وی"،"اوپو" و "ویوو"(vivo) به دنبال سامسونگ و اپل در جایگاه سوم تا پنجم قرار دارند. در این رده‎بندی، شش برند چینی در میان 10 تولیدکننده پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در سه ماه اول جاری در جهان قرار گرفته‎اند و این در حالی است که پنج سال پیش، هیچ یک از شرکت‎های چینی در این رده‌بندی جایی نداشتند.

ظرف پنج سال گذشته، گوشی‎های هوشمند چینی علاوه بر کاربران چینی مورد توجه بسیاری از مصرف‎کنندگان سایر بازارهای جهان نیز قرار گرفته‎اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-03 23:48

افزودن دیدگاه جدید