کد مطلب: 

201843
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ماهنامه نسل چهارم:

برگزاری دوره‌های آموزشی ITU در دانشکده پست و مخابرات، برای منطقه حائز اهمیت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در دانشکده پست و مخابرات با هماهنگی ITU، هم برای دانشکده، هم برای کشورمان و هم برای منطقه، حائز اهمیت است.
رگزاری دوزه‌های آموزشی ITU در دانشکده پست و مخابرات، برای منطقه حائز اهمیت است

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه‌ نسل چهارم در ارزیابی عملکرد دانشکده پست و مخابرات پیرامون مباحث آموزشی و برگزاری دوره‌‌های تخصصی، اظهار داشت: به نظر بنده در دانشکده کارهای موثری انجام شده است. نخست اینکه ارتباط مستقیمی با اتحادیه بین المللی ارتباطات (ITU) برقرار شده است و ITU به این دانشکده نمایندگی منطقه‌ای اعطاء کرده است که بسیار حائز اهمیت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: در حال حاضر دوره‌های معتبر و تخصصی در این دانشکده برکزار می‌شود که با نظارت و برنامه‌ریزی ITU است. در همین راستا برنامه‌های دعوت و همچنین انتخاب و معرفی اساتید هم توسط ITU انجام می‌شود که از استانداردهای معتبر بین المللی برخوردار است.

واعظی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برگزاری دوره‌های اینچنینی هم برای دانشکده، هم برای کشورمان و هم برای منطقه حائز اهمیت است و کار فوق العاده‌ای است؛ یعنی با توجه به تکنولوژی که به سرعت در حال تحول است، اگر ما در داخل کشور مرکزی نداشته باشیم که به طور منظم اینگونه دوره‌ها را برگزار کند از دنیا عقب می‌مانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر جوان‌های ما و بسیاری از نمایندگی‌های دستگاه‌های مختلف با علاقه در این دوره‌های دانشکده شرکت می‌کنند. مثلا برای برپایی دوره آموزشی اخیر تعداد متقاضیان شرکت در دوره از ظرفیت در نظر گرفته شده توسط ITU و دانشکده بیشتر بود. از طرف دیگر با توجه به استانداردها، آنها وقتی که می‌گویند در کلاس باید 30 نفر باشند، 31 نفر را اجازه نمی‌دهند و آقای دکتر یزدانیان با ثبت نام کنندگان اضافه برظرفیت مواجه شدند.

واعظی در پایان تاکید کرد که استقبال از برگزاری این دوره‌ها خوب است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-03 01:53

افزودن دیدگاه جدید